Kierowca busa prawie wjechał na tory przed pociąg. A po chwili wjechał całym autem
Zrobić na drodze coś niebezpiecznego i głupiego to jedno. Ale w ramach rozwiązania problemu zrobić coś grożącego pewną śmiercią, to zupełnie inna para kaloszy.
Co robicie, widząc czerwone światło przed przejazdem kolejowym? Oczywiście zatrzymujecie się PRZED sygnalizatorem. Kierowcy busa nie udała się ta sztuka i chwilę po włączeniu się sygnalizacji na dach jego samochodu opadła półzapora. Co robić w takiej sytuacji? Można odjechać na bok. Można próbować do tyłu. Można stać w miejscu, jeśli odległość od torów nadal jest bezpieczna.
Chciał zawrócić na przejeździe kolejowym. Utknął, a potem przyjechał pociąg
Ten kierowca wolał jednak wjechać całym busem na tory. Chciał pewnie zdążyć przed opuszczeniem się półzapory po przeciwnej stronie, która opada z opóźnieniem właśnie z uwagi na takich kierowców, którzy nie rozumieją sygnału czerwonego. Nasz bohater oczywiście nie zdążył, bo kiedy ruszał, półzapora już się opuszczała.
Kierowca omija rogatki i wjeżdża wprost pod pociąg
Znowu wracamy do pytania „co dalej”? Można wyłamać półzaporę samochodem. Można zrobić to ręcznie lub próbować ją podnieść. Można uciec z pojazdu. Ten kierowca chyba chciał zaczekać na pociąg w nadziei, że ten wyhamuje. Całe szczęście, że świadkowie byli bardziej rozsądni, bo kierujący busem mógłby się srogo rozczarować drogą hamowania pociągu.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: