Ford Ranger po tuningu od Carlex Design to prawdziwy wojownik
Carlex Design, znany tuner zabrał na swój tunerski warsztat ogromnego Forda Rangera. Trzeba przyznać, że w tej bojowej stylizacji budzi ogromny respekt - zobaczcie wszystkie modyfikacje, którym został poddany ten popularny pickup!
Ford Ranger to wręcz idealny pickup do tworzenia ciekawych modyfikacji. Model ten wyróżnia się dość zadziorną stylistyka po faceliftingu, więc nic dziwnego, że po tuningu polskich projektantów z Carlex Design wygląda jeszcze bardziej bojowo i groźnie.
Carlex Design znany jest głównie z modyfikacji wnętrz samochodów. Przygotowali również pakiety dla takich samochodów jak Toyota Hilux czy Mercedes Klasy X.
W Rangerze tunerzy wykonali naprawdę sporo zmian. Na pierwszy rzut oka uwagę zwraca ostro podcięty zderzak, na całym nadwoziu widać sporo zagięć
i przetłoczeń. Czarne osłony grilla wykończono materiałem odpornym na uszkodzenia, wyglądają bardzo masywnie i zostały pokryte matowym wykończeniem. Tunerzy dodali progi i poszerzyli nadwozie, na kołach założono 5-ramienne szerokie felgi obute w opony BFGoodrich w wydaniu All-Terrain.
Ford Ranger zyskał nowy tył i charakterystyczne wnętrze. Dopełnieniem całej modyfikacji jest z pewnością stylebar oraz mocno zarysowany zderzak tylny. Dodatkowo zadbano o odpowiednio mocne oświetlenie na dachu samochodu, także nocne wyprawy w górach dadzą jeszcze więcej wrażeń!
Ford Ranger w seryjnej wersji wewnątrz jest dość plastikowy. Kierowcy często skarżą się na wyrażnie słyszalne „trzaski” w terenie Carlex, aby zmniejszyć hałas w środku zastosował skórę, którą obszyto fotele i boczki drzwi. Zmieniona też została kierownica – teraz wieniec jest grubszy i dostał nowe przetłoczenia.
Szkoda, że tunerzy nie pochwalili się ceną za ten pakiet modyfikacji, ale przypuszczamy, że nie będzie tanio. Aczkolwiek z takim samochodem będziecie mogli podbić nawet najwyższe szczyty i wjechać w każdy teren. Dajcie znać, co sądzicie o tej wersji popularnego pickupa!
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: