Ferrari F8 Tributo po kuracji wzmacniającej w warsztacie Novitec. Szokująca moc!
Tunerzy z zespołu Novitec doskonale znają się na swoim fachu. W portfolio mają modyfikacje dla takich samochodów jak: McLaren 720s, Lamborghini Huracan, Maserati Levante, Rolls-Royce Cullinan, czy Tesla Model X. Teraz przyszedł czas na Ferrari F8 Tributo!
Ferrari F8 Tributo jest teraz dostępne po modyfikacjach z Novitec dzięki implementacji modułu N-Tronic. To małe urządzenie wpinane jest w OBD samochodu. Program zwiększa moc F8 o 67 KM i 112 Nm, dzięki czemu samochód osiąga aż 787 KM i 882 Nm. Natomiast przyspieszenie do setki to zaledwie 2,7 sekundy. Prędkość maksymalna? Powyżej 350 km/h.
Dla fanów ostrego brzmienia, Novitec przygotował też moduł sterowania brzmieniem. Dodatkowo wydech działa z oryginalnymi końcówkami lub z niestandardowymi – ze stali nierdzewnej i włókna węglowego. Tunerzy dopasowali urodziwe felgi od Vossena, które wpasowują się wprost idealnie z całą sylwetką szybkiego Ferrari – 21 cali z przodu i 22 cale z tyłu.
Zobacz także: BMW MH8 800 – czy drogowy drapieżnik będzie konkurencją dla Porsche 911 Turbo S?
Lubicie czuć samochód tuż przy ziemi? Dla Novitec to nie problem, jedną z możliwości jest obniżenie zawieszenia – prześwit mozna zmniejszyć aż o 35 mm. Taka mozliwość jest dostepna także w samochodach z systemem unoszenia przodu.
Warto zobaczyć: Manhart RQ 900 – tuning rodem z piekła za… 1,3 mln złotych?
Tunerzy zastrzegają, że ten pakiet zmian to dopiero początek i F8 Tributo nabierze jeszcze groźniejszego wyglądu. Czekamy na propozycje!
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: