Renault najszybsze w Monaco
Tym razem to nie Nico Rosberg z zespołu Williams był najlepszym kierowcą sesji treningowej. Po raz pierwszy od początku sezonu były mistrz świata Fernando Alonso uzyskał najlepszy czas w trakcie przygotowań do GP Monaco.
| Widok na Circuit de Monaco |
![]() |
|
fot. Brawn GP
|
Podczas sobotniego treningu najlepszy czas uzyskał kierowca Renault Fernando Alonso. Było to jednocześnie najszybsze okrążenie Circuit de Monaco we wszystkich trzech sesjach treningowych. Wśród najlepszych zawodników znaleźli się oczywiście Jenson Button i Rubens Barrichello z zespołu Brawn GP.
W pierwszej dziesiątce zmieścili się także zawodnicy Ferrari i McLaren Mercedes. Niestety, zabrakło między nimi kierowców BMW Sauber.
|
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
|
1 |
7 |
|
Renault |
1:15,164 |
– |
24 |
|
2 |
22 |
|
Brawn GP |
1:15,233 |
0.069 |
29 |
|
3 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren |
1:15,278 |
0.114 |
24 |
|
4 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:15,286 |
0.122 |
26 |
|
5 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:15,293 |
0,129 |
23 |
|
6 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:15,382 |
0,218 |
25 |
|
7 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:15,389 |
0,225 |
23 |
|
8 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:15,722 |
0,558 |
23 |
|
9 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:15,758 |
0,594 |
23 |
|
10 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:15,985 |
0,821 |
24 |
|
11 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:16,103 |
0,939 |
22 |
|
12 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:16,228 |
1,064 |
20 |
|
13 |
11 |
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:16,301 |
1,137 |
23 |
|
14 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:16,317 |
1,153 |
29 |
|
15 |
8 |
Nelson Piquet |
Renault |
1:16,382 |
1,218 |
27 |
|
16 |
12 |
|
|
1:16,432 |
1,268 |
22 |
|
17 |
10 |
|
|
1:16,527 |
1,363 |
29 |
|
18 |
5 |
|
|
1:16,599 |
1,435 |
26 |
|
19 |
6 |
Nick Heidfeld |
|
1:16,661 |
1,497 |
22 |
|
20 |
9 |
|
Toyota |
1:16,810 |
1,646 |
26 |
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Zostaw komentarz: