
Nowa Honda CR-V tylko w wersji hybrydowej. Kiedy trafi do Europy?
Honda uchyla rąbka tajemnicy na temat nowej generacji swojego najpopularniejszego SUV-a. Honda CR-V po raz pierwszy w Europie będzie dostępna zarówno jako pełna hybryda, jak i z napędem hybrydowym typu plug-in.
Japoński producent oficjalnie zapowiedział nową Hondę CR-V, publikując kilka fotografii przedstawiających detale auta.

Patrząc na opublikowane przez Hondę zdjęcia, można wywnioskować, że nowa Honda CR-V będzie raczej stylistyczną ewolucją obecnej generacji, nawiązując przy tym do pozostałych modeli marki.
Na zdjęciach uwagę zwracają przede wszystkim ostro narysowane reflektory ze świetlnym paskiem LED umieszczonym na górze, dość spora atrapa chłodnicy i zderzak z pionowymi wlotami powietrza. Japończycy nie zrezygnowali z charakterystycznych tylnych świateł ulokowanych w słupkach, ale ich część zachodzi na pokrywę bagażnika, przez co bardzo przypominają oświetlenie stosowane przez Volvo.

Nowa Honda CR-V – dostępna wyłącznie w wersji hybrydowej
Nowa Honda CR-V po raz pierwszy w Europie będzie dostępna zarówno jako pełna hybryda, jak i z napędem hybrydowym typu plug-in.
Najprawdopodobniej pod od maską nowej Hondy CR-V znajdzie się dwulitrowa jednostka wolnossąca, która będzie współpracować z układem e:HEV. Mówi się, że bazowa wersja będzie mieć moc 180 KM, a wersja AWD, za sprawą mocniejszego silnika elektrycznego na tylnej osi, może generować nawet 220 KM.

Nowa Honda CR-V – kiedy wyjedzie na drogi?
Zgodnie z zapowiedzią nowa Honda CR-V zadebiutuje już latem tego roku, ale w USA. W Europie powinna pojawić się w 2023 roku.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: