MV Agusta Superveloce 800 Testalarga. Tylko jeden egzemplarz
MV Agusta Superveloce 800 Testalarga to specjalna wersja motocykla, która powstanie tylko w jednym egzemplarzy. Cena jest owiama tajemnicą.
Pod tą niezwykle długą nazwą skrywa się nietuzinkowy motocykl. Testalarga to specjalna wersja ekstremalnego motocykla od MV Agusty. Wyjątkowe i jeszcze bardziej hardkorowe Superveloce 800 powstanie tylko w jednym egzemplarzu.
Co oznacza Testalarga po włosku? Po prostu „duża głowa”. Określenie nie odnosi się do żadnej cechy motocykla. Chodzi raczej o podkreślenie, jakiejś innej kwestii. Producent nie zdradza, dla kogo przygotował taki motocykl. Być może jest to po prostu ksywka jakiegoś obrzydliwie bogatego człowieka.
Zobacz: Prezes MV Agusta otwarcie krytykuje Putina
Testalarga powstała na bazie Superveloce AGO, którego produkcja jest mocno limitowana – fabryka wyda na świat tylko 311 sztuk. Natomiast pokazana na zdjęciach MV Agusta jest wyposażona w 3-cylindrowy silnik o pojemności 798 cm3. Maksymalna moc tej jednostki to 147 KM, a moment obrotowy to 88 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 240 km/h.
Oprócz sportowych osiągów wyróżnikiem tego motocykla są detale. W wersji Testalarga pojawiają się czerwono-srebrne elementy ze złotymi wykończeniami. W porównaniu z wersją AGO felgi wykonano z lekkich stopów. Z kolei układ wydechowy Arrow z trzema końcówkami to akcesoryjny zestaw, który jest dostępny w katalogu MV Agusty. Na zdjęciach widać, że nie szczędzono włókna węglowego.
Ciekawie wygląda siedzisko z perforowanej czerwonej skóry przeszytej kontrastującą białą nicią. Całość dopełnia charakterystyczny, skórzany pas na zbiorniku. Elementem charakterystycznym specjalnej wersji jest perforacja na bokach owiewki.
Zobacz: MV Agusta Brutale 1000 RS – pojedzie ponad 300 km/h. Cena? Zwala z nóg
Motocykl jest wyposażony w kolorowy wyświetlacz o przekątnej 5,5 cala. Umożliwia połączenie ze smartfonem za pomocą aplikacji MV Ride. Po sparowaniu z motocyklem można odczytywać różne dane i sterować funkcjami maszyny. Pakiet elektroniki uwzględnia takie rozwiązania, jak przepustnica Mikuni ride-by-wire, system MVICS 2.1, a także system kontroli momentu obrotowego, kontrola trakcji, kontrola startu oraz tempomat.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: