Škoda Fabia Monte Carlo – cena w Polsce. To jedno z najdroższych wydań Fabii w historii
Wariant Monte Carlo symbolizuje rajdowe korzenie Škody, a jego cechami charakterystycznymi są czarne elementy nadwozia, jak na przykład ramka atrapy chłodnicy, i sportowe akcenty we wnętrzu.
Nowa Škoda Fabia Monte Carlo dopełnia czwartą generację gamy modelowej kompaktowego auta czeskiej marki. To oferta skierowana do klientów, którzy cenią sobie połączenie sportowego stylu życia i zwinnej miejskiej jazdy.
Škoda Fabia Monte Carlo – gama jednostek napędowych
Škoda Fabia Monte Carlo będzie dostępna na polskim rynku z trzycylindrowymi silnikami 1.0 MPI 80 KM oraz1 .0 TSI 110 KM. W ofercie będzie również czterocylindrowy 1,5 TSI o mocy 150 KM.
Škoda Fabia Monte Carlo – cena w Polsce
Minimalna kwota, za jaką można kupić nową Škodę Fabię Monte Carlo to 75 100 złotych za wersję z benzynowym, wolnossącym silnikiem 1.0 MPI.
Škoda Fabia Monte Carlo - ceny minimalne wersji silnikowych:
- 1.0 MPI 80 KM M5 - od 62 000 złotych
- 1.0 TSI 95 KM M5 - od 69 050 złotych
- 1.0 TSI 110 KM M6 - od 67 000 złotych
- 1.0 TSI 110 KM DSG7 - od 75 500 złotych
- 1.5 TSI 150 KM DSG7 - od 92 900 złotych
Nowa Škoda Fabia Monte Carlo to jedno z najdroższych wydań w historii Fabii. Chętni na ten wariant mogą już składać zamówienia.
Nowa Škoda Fabia Monte Carlo to trzecia wersja produkcyjna tej serii modelowej, która nosi sportowe oznaczenie. W 2011 roku Škoda wprowadziła ten wariant do kompaktowych modeli seryjnych wraz z drugą generacją modelu Fabia. W 2014 roku w jej ślady poszła też trzecia generacja. Škoda Fabia czwartej generacji jest trzecim modelem, który dołącza do portfolio sportowo-lifestylowych wariantów Monte Carlo obok Škody Scala i Škody Kamiq.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: