
Kierowcy pojadą od morza aż do Czech. Jest zgoda na budowę ostatniego odcinka S3
Budowa drogi ekspresowej S3 łączącej północny i południowy zachód naszego kraju wkracza w ostatnią fazę realizacji. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, kierowcy będą wówczas mogli pokonać całą trasę S3 od morza aż do Czech.
Jak poinformowała GDDKiA, wojewoda zachodniopomorski wydał decyzję, na mocy której możliwe jest rozpoczęcie inwestycji drogowej dla odcinka S3 Świnoujście – Dargobądz o długości 17 kilometrów. To ostatnia taka decyzja dla trasy S3. Teraz nie pozostaje nic innego, jak czekać na realizację wszystkich projektów.
Odcinek Świnoujście – Troszyn, dla którego została wydana decyzja ZRID będzie rozpoczynał się od ronda na wyjeździe z tunelu w Świnoujściu. Koniec odcinka nastąpi przed węzłem Dargobądz. Od tego węzła będzie rozpoczynał się odcinek Dargobądz – Troszyn. Nowobudowana S3 włączy się w istniejącą obwodnicę Troszyna.
W ramach projektu, do realizacji zaplanowano też 10 wiaduktów, dwie estakady, kładkę dla pieszych, przepusty dla zwierząt i cztery węzły drogowe Świnoujście, Świnoujście LNG, Świnoujście Łunowo oraz Międzyzdroje.
Koniec budowy przewidziano na 2024 rok. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, kierowcy będą wówczas mogli pokonać całą trasę S3 od morza aż do Czech.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: