
BMW M5 E39 po tuningu ma 600 KM. Zobacz, jak szybko pojedzie po niemieckiej autostradzie!
BMW M5 E39 to samochód, który doceni każdy fan motoryzacji. Jednostka napędowa, którą znajdziemy pod maską tego auta to jeden z najtrwalszych silników montowanych w BMW spod znaku M. Motor ten nie boi się jednak tuningu.
Wersja seryjna BMW M5 E39 ma wolnossący silnik V8 o pojemności 4,9 l i mocy 400 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi natomiast 500 Nm. Dzięki temu, auto przyspiesza do „setki” w zaledwie 5,3 sekundy, a prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h. Samochód ma napęd na tylną oś oraz manualną skrzynię biegów.
Po tuningu, moc jednostki napędowej wzrosła do 600 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi teraz 700 Nm. W ile rozpędza się od 0 do 100 km/h nie wiemy, ale wiadomo, że prędkość maksymalna BMW wzrosła do 300 km/h.
Zobaczcie, jak BMW M5 E39 radzi sobie na niemieckiej autostradzie!
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: