Takiego auta jeszcze nie było w prezydenckim garażu. Ma 300 KM i 20-calowe alufelgi
Do prezydenckiej floty dołączył samochód, dysponujący technologią, której jeszcze nie było w garażu głowy państwa.
Po raz pierwszy w historii do floty samochodów Prezydenta Republiki Francji trafiła hybryda plug-in. To zmodyfikowany DS7 Crossback Élysée bazujący na wersji E-Tense 300, którego układ napędowy składa się z jednostki benzynowej oraz dwóch silników elektrycznych i pozwala na wygenerowanie 300 KM mocy i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zestaw akumulatorów ma pojemność 13,2 kWh.
Standardowy DS7 Crossback Élysée jest w stanie przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,9 sekundy, a zasięg w trybie elektrycznym wynosi 58 kilometrów. Prezydencki egzemplarz może mieć słabsze osiągi ze względu na ciężkie opancerzenie oraz zwiększony rozstaw osi. SUV otrzymał także uchwyty na flagi, dodatkowe oświetlenie, lakier Ink Blue czy 20-calowe alufelgi. Nie brakuje też emblematów Republiki Francji.
Zmiany zaszły także w kabinie. Prezydencki DS 7 Crossback Élysée został wyposażony w dwa indywidualne tylne siedzenia, które mają elektryczną regulację, oraz pełnowymiarową konsolę środkową, na której można bezprzewodowo ładować smartfona i sterować między innymi podgrzewaniem siedzeń lub wentylacją. Uwagę zwraca też skóra w kolorze bazaltowej czerni, tapicerka z alcantary i błyszczące czarne akcenty.
Samochód godny głowy państwa?
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: