
Nissan GT-R T-Spec – powrót do korzeni. Czy 565 KM i styl retro są w cenie?
Obecna generacja Nissana GT-R debiutowała 13 lat temu, ale japoński producent wciąż nie myśli o następcy. Zamiast tego prezentuje światu kolejną edycję specjalną. T-Spec z pewnością przypadnie do gustu fanom modelu.
Nissan GT-R T-Spec łączy w sobie komfortowe wydanie Premium z torową wersją Track Edition, oferując ciekawy wygląd i bogate wyposażenie w połączeniu z typowo sportowymi dodatkami.

Nissan GT-R T-Spec dzięki wyjątkowym lakierom i atrakcyjnym dodatkom z pewnością będzie wyróżniał się z tłumu. Kolory Millenium Jade i Midnight Purple zostały zaczerpnięte z wersji specjalnej generacji R34 produkowanej w latach 1999–2002. Samochód rozpozna się także po kutych felgach wykończonych złotym lakierem. Uwagę zwracają również ceramiczne hamulce oraz pakiet aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego.
Nissana GT-R T-Spec napędza 3,8-litrowy silnik V6, który generuje 565 KM mocy i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Za przeniesienie napędu odpowiada dwusprzęgłowa, 6-stopniowa przekładnia.

Nissan nie pochwalił się, ile egzemplarzy najnowszej edycji specjalnej zaplanowano do produkcji. W USA T-Spec kosztuje 140 285 dolarów, czyli o ponad 25 tysięcy więcej niż Premium.
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych