Extreme E: Andretti United wygrywa Arctic X Prix! Walka o mistrzowski tytuł nadal trwa
W trzeciej rundzie Extreme E triumfowali Catie Munnings i Timmy Hansen, reprezentujący barwy zespołu Andretti United.
Arctic X Prix w Kangerlussuaq na Grenlandii zapewniło kibicom niesamowite emocje. Już od piątkowego Shakedown aż po ostatnie chwile finałowego wyścigu, arktyczna rywalizacja Extreme E trzymała w napięciu.
Zespół Andretti United triumfował w Arctic X Prix, po niezwykle zaciętej i obfitującej w zwroty akcji rywalizacji.
Sébastien Loeb z X44 objął prowadzenie na pierwszym okrążeniu finałowego wyścigu i do zmiany oddalił się na 18,3 sekundy od Molly Taylor z ekipy byłego mistrza świata Formuły 1, Nico Rosberga. Niestety, w strefie zmian X44 stracił dużo czasu, z powodu zmiany przebitego, prawego tylnego koła.
Po zmianie Timmy Hansen z Andretti United wyjechał tuż przed Johanem Kristofferssonem i Mikaelą Åhlin-Kottulinsky. Carlos Sainz wyprzedził Cristinę Gutiérrez. Kristoffersson zaciekle atakował Hansena, ale po skoku musiał na nowo uruchomić elektryczny SUV Odyssey 21 i spadł na koniec stawki.
Timmy Hansen minął metę finałowego wyścigu 4,1 sekundy przed Mikaelą Åhlin-Kottulinsky. Carlos Sainz finiszował jako trzeci – 0,04 sekudny przed Cristiną Gutiérrez, która została ukarana 5 sekundami za zjazd z trasy.
Wyniki finału Arctic X Prix
- Andretti United – Catie Munnings/Timmy Hansen
- JBXE – Kevin Hansen/Mikaela Åhlin-Kottulinsky
- ACCIONA | Sainz XE Team – Laia Sanz/Carlos Sainz
- X44 – Sébastien Loeb/Cristina Gutiérrez
- Rosberg X Racing – Molly Taylor/Johan Kristoffersson
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta