
Honda CRF450R – nowa wersja flagowego crossa
Japoński producent wprowadza na rynek nową wersję flagowego motocykla moto-crossowego. Honda CRF450R pojawi się w salonach już na początku przyszłego roku.
Odświeżony model po raz pierwszy wyposażono w elektryczny rozrusznik dostępny w standardzie. Zasila go lekki akumulator litowo-jonowy, a usunięcie dźwigni kopniaka pozwoliło zmniejszyć masę motocykla.
Japońscy inżynierowie zmienili ustawienia przedniego i tylnego zawieszenia, żeby uzyskać jeszcze lepszą zwrotność w zakrętach. Tym razem zainstalowano wyścigowe, sprężynowe zawieszenie Showa (49 mm) z obniżonym środkiem ciężkości. Nowa wersja oferuje o 11 proc. większą moc i moment obrotowy.
Przy okazji wprowadzenia odświeżonej wersji, w cenniku pojawił się zupełnie nowy model CRF450RX. Jest to maszyna wyposażona już w standardzie w specyfikacji enduro. Jednoślad ma elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI oraz przycisk do zmiany map zapłonu w ramach systemu EMSB (Engine Mode Select Button). Maszynę wyposażono w 8,5-litrowy zbiornik paliwa, 18-calowe tylne koło, elektryczny rozrusznik oraz boczną nóżkę. Wersja przeznaczona na rocznik modelowy 2018 ma akumulator litowo-jonowy, dzięki czemu masa jednośladu obniży się o 600 g.
Obydwa modele – CRF450R i CRF450RX pojawią się w salonach w Europie w drugiej połowie tego roku
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: