
Volkswagen kończy z hasłem „Das Auto”
Od 2007 roku każda kampania reklamowa koncernu Volkswagen kończyła się sloganem "Das Auto.". Ze względu na poważne problemy wizerunkowe niemiecki producent zamierza je zmienić.
Informacje na ten temat podała agencja Reuters. Decyzja o zmianie głównego hasła reklamowego zapadła w ubiegłym tygodniu w Dreźnie, gdzie odbywało się za zamkniętymi drzwiami spotkanie najważniejszych menedżerów marki Volkswagen.
Zmiana sloganu „Das Auto.” wiąże się z poważnym kryzysem wizerunkowy, jaki rozpoczął się we wrześniu tego roku, gdy okazało się, że Volkswagen fałszował wyniki badań dotyczących emisji spalin. Cała afera „Dieselgate” trwa w najlepsze i co jakiś czas pojawiają się nowe wątki w tej historii. Niemiecki koncern już zapowiedział mocne oszczędności w związku ze stratami, które poniósł i poniesie w najbliższym czasie.
Podczas rozmowy z agencją jeden z menedżerów w koncernie VW powiedział, że slogan „Das Auto” jest obecnie zbyt dumny i pretensjonalny. Szczególnie, gdy firma stara się odbudować zaufanie oraz sympatię klientów.
Zamiast tego pojawi się skromniejsze określenie marki. Jakie? Tego jeszcze nie wiemy, ale podejrzewa się, że po prostu „Volkswagen”. Podczas spotkania w Dreźnie włodarze marki podjęli nowe działania w zakresie komunikacji, które mają ocieplić reputację Volkswagena.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: