Już 11.111.111 kobiecy hit!
Najnowsza edycja Volkswagena Polo zdecydowanie zasługuje nie tylko na tytuł "Car of The Year", ale i na miano kobiecego hitu roku. Dowód znajdziemy w najnowszym numerze Glamour. Zgrabne autko od VW ma jeszcze jeden powód do świętowania - z taśm zjech właśnie egzemplarz z numerem pełnym jedynek - 11 111 111.
![]() |
fot. Motocaina |
O nowym Polo nieprzerwanie mówi się od kilku miesięcy. Pełne wrażeń relacjonowałyśmy wam jego testy na Sycylii, pisałyśmy też o zaszczytnym tytule Samochodu Roku 2010, który otrzymał pod koniec listopada 2009.
Teraz z taśm fabryki w indyjskiej miejscowości Pune zjechała kolejna „Polówka” – egzemplarz ze zwycięskimi jedynkami – 11.111.111. W świętowaniu jubileuszu brały udział nie tylko wysokie władze zarządu Volkswagen AG, ale również wizytujący indyjską fabrykę prezydent Niemiec Horst Kohler.
Jubileusz jubileuszem, ale nad zakupem małego Volkswagena warto się zastanowić. W lutowym numerze Glamour czytamy, że dziennikarki magazynu udzielające w ramach „Pogotowia Modowego” rad kobietom, które chcą odświeżyć swoją szafę, na zakupy wybierają się właśnie swoim specjalnie oznakowanym ambulansem – modelem Polo. Jednocześnie uważają to za jeden z przejawów swojego dobrego stylu.
Volkswagen jest sponsorem akcji dla kobiet, które stając przed szafą nie wiedzą w co się ubrać, a często także nie mają się w co ubrać, by wyglądać trendy. Wniosek? Choć poprzednie generacje Polo były unisex, teraźniejsza wersja naprawdę podoba się kobietom i jest ewidentnie glamour.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: