
Złoty Brabus dla szejka
Brabus specjalizuje się w wyciskaniu mocy tam, gdzie wydawałoby się, że osiągnięto już szczyt. W Dubaju pokazano właśnie model Rocket 900 w specjalnej, złotej edycji.
Nie jest to całkowicie nowy projekt Brabusa, ale powstał na bazie Rocket 900 i został dostosowany do potrzeb wymagającego rynku, jakim są klienci z Emiratów Arabskich. Auto zostało pomalowane specjalnym, satynowym lakierem „Desert Gold” o barwie złota. Nie wiemy, ile kosztuje ten lakier, ale wygląda on fenomenalnie. Do tego dołożono sporo wstawek z włókna węglowego, a całość postawiono na 21-calowych felgach Monoblock F Platinum Edition.
Pod maską Rocket 900 Desert Gold Edition drzemie silnik V12 o pojemności 6,3 litra prosto z wersji S65 AMG. Jednak w tym przypadku został on mocno zmodyfikowany. Zmieniono układ dolotowy, dołożono większe turbosprężarki i pojawił się także specjalnie zaprojektowany wydech, którego głośnością można sterować z wnętrza samochodu.
To wystarczyło, żeby wydobyć z jednostki potężną moc 900 KM oraz 1500 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który ze względu na ograniczenia 7-biegowego automatu został elektronicznie ograniczony do wartości 1200 Nm.
Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje w tym modelu 3,7 sekundy. Prędkość 200 km/h pojawia się po 9,7 sekundy. Maksymalnie można się poruszać z prędkością 350 km/h, chociaż zegary są wyskalowane do 400 km/h.
Cena samochodu nie została ujawniona.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: