
Zuzanna Krzyczkowska – dziennikarka motoryzacyjna – dołącza do PR w Ford Polska
Od dziś stanowisko specjalistki ds. komunikacji i public relations w firmie Ford Polska obejmuje dziennikarka motoryzacyjna, Zuzanna Krzyczkowska.
Zuzanna Krzyczkowska będzie odpowiadała m.in. za promocję wizerunku Ford Motor Company w Polsce, utrzymywanie i budowanie relacji z mediami, współtworzenie strategii komunikacji, współtworzenie treści na temat firmy, a także administrowanie działem PR.
Wiedza, umiejętności i doświadczenie związane z dziennikarstwem motoryzacyjnym są ogromnymi atutami Zuzanny. Jeżeli dodamy do tego jej pasję i zaangażowanie, to jestem przekonany, że dołączenie do zespołu Ford Polska będzie ogromnym wsparciem naszych działań komunikacyjnych i bezpośrednio przełoży się na budowanie doskonałego wizerunku marki w Polsce – powiedział Mariusz Jasiński, dyrektor komunikacji i public relations Ford Polska.
Zuzanna Krzyczkowska jest związana z mediami i branżą motoryzacyjną od 2013 roku. Zdobywała doświadczenie dziennikarskie w takich tytułach jak Menadżer Floty, AutoCentrum i Moto.pl. Studiowała na Politechnice Warszawskiej na wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych, ze specjalizacją Mechanika i Budowa Maszyn. Bardzo ważną rolę w jej życiu odgrywa motoryzacja. Jest motocyklistką z dwunastoletnim stażem, ma także licencję kierowcy wyścigowego. Od najmłodszych lat interesuje się mechaniką samochodową. Lubi sporty ekstremalne takie jak motocross, snowboarding i kitesurfing. Uwielbia podróże, szczególnie te dość skrajne klimatycznie – od mroźnego koła podbiegunowego, aż po równikowe słońce.
Z przyjemnością dołączam do zespołu Ford Polska. To dla mnie ogromne wyróżnienie, by odpowiadać za współtworzenie wizerunku tak kultowej i dynamicznie rozwijającej się marki z wieloletnią historią. Bardzo się cieszę na nadchodzące wyzwania. Jestem przekonana, że moje doświadczenie w mediach motoryzacyjnych okaże się pomocne i jednocześnie dziękuję zarządowi Ford Polska za zaufanie – powiedziała Zuzanna Krzyczkowska.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: