Zmysłowe usta reklamują Forda – film
Co mają wspólnego pełne, kobiece usta z Fordem Edge? Niewiele, choć zamysł był typowy - przykuć uwagę. Na wargach - tak jak na załamaniach naskórka - wypisane są komendy, których możesz użyć sterując głosowo nowym, amerykańskim modelem.
Reklama nowego Forda powiela opinię, że kobiety, seks i samochody idą w parze – takie obrazki zawsze intrygują, ekscytują, bywają kontrowersyjne, ale z puntu widzenia marketingowca mają jedną zaletę – zawsze przykuwają uwagę. A przecież o to chodzi!
fot. Ford
|
W przypadku reklamy modelu Ford Edge chodzi też o komunikat wypisany na soczystych wargach – nowy Edge rozumie 10 000 komend głosowych. To rzeczywiście dużo. Wśród tych „zmysłowych” napisów, a co za tym idzie wśród tychże komend głosowych znajdziemy m.in. „find spa” (znajdź spa), lub: „find nearest ice cream shop” (znajdź najbliższy sklep z lodami). I tak jak wyobrażamy sobie nagły atak chęci na lody, to już natychmiastową ochotę na skorzystanie ze spa nie bardzo… Za to bardzo przydatne, ostatnio także Amerykanom, będzie polecenie „find fuel prices” (pokaż ceny paliwa)…
A o co naprawdę chodzi? O MyFord Touch – system rozrywki, nawigacji i sterowania urządzeniami głosowymi za pomocą komed głosowych. Resztę dowiesz się z filmu.
Najnowsze
-
Kontrolka EPC to zagadka dla kierowców. Tymczasem to bardzo ważna informacja
Wskaźniki samochodów pełne są kontrolek, które zwykle się na szczęście nie świecą, więc nie zwracamy na nie uwagi. Dlatego kiedy nagle się któraś pojawi, kierowcy mają często problemy z ich interpretacją. Tak jest na przykład z kontrolką EPC. -
Tym kodem komunikują się kierowcy. Policja zwraca uwagę na jeden sygnał
-
O krok od kuli ognia. Cysterna z płynnym gazem utknęła na przejeździe kolejowym
-
Myślisz, że każde skrzyżowanie odwołuje znaki? Te wyjątki to pułapki na kierowców
-
Szef Stellantis zarabia 430 tys. zł dziennie! Pracownicy protestują, a on zwalnia kolejne osoby
Zostaw komentarz: