Złote Lwy dla reklamy Chryslera
"Born of Fire" -zaprezentowana podczas Super Bowl reklama Chryslera otrzymała pięć nagród podczas 58. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes.
![]() |
fot. YouTube
|
Złote Lwy – podobnie jak na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, to główna nagroda Międzynarodowego Festiwalu Reklamy (International Festival of Creativity) odbywającego się w Cannes (Francja).
Nagroda przyznawana jest w kilku kategoriach. W tym roku bez wątpienia zwyciężyła reklama Chryslera niewątpliwym „Born of Fire”, która zebrała aż pięć statuetek:
– za reżyserię
– za najlepsze wykorzystanie muzyki
– za najlepszy scenariusz
– za najlepszą reklamę motoryzacyjną
oraz Brązowego Lwa za najlepszy montaż.
Chrysler, zainspirowany piosenką ” Lose Yourself” Eminema przyjął zasadę, że „porażka nie wchodzi w grę.” Potwierdza to również fakt, że firmie udało się spłacić rządowe pożyczki sześć lat przed terminem.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: