Złote Lwy dla reklamy Chryslera

"Born of Fire" -zaprezentowana podczas Super Bowl reklama Chryslera otrzymała pięć nagród podczas 58. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes.

fot. YouTube

Złote Lwy – podobnie jak na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, to główna nagroda Międzynarodowego Festiwalu Reklamy (International Festival of Creativity) odbywającego się w Cannes (Francja).

Nagroda przyznawana jest w kilku kategoriach. W tym roku bez wątpienia zwyciężyła reklama Chryslera niewątpliwym „Born of Fire”, która zebrała aż pięć statuetek:
– za reżyserię
– za najlepsze wykorzystanie muzyki
– za najlepszy scenariusz
– za najlepszą reklamę motoryzacyjną

oraz Brązowego Lwa za najlepszy montaż.

Chrysler, zainspirowany piosenką ” Lose Yourself” Eminema przyjął zasadę, że „porażka nie wchodzi w grę.” Potwierdza to również fakt, że firmie udało się spłacić rządowe pożyczki sześć lat przed terminem.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze