Złote Lwy dla reklamy Chryslera
"Born of Fire" -zaprezentowana podczas Super Bowl reklama Chryslera otrzymała pięć nagród podczas 58. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes.
fot. YouTube
|
Złote Lwy – podobnie jak na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, to główna nagroda Międzynarodowego Festiwalu Reklamy (International Festival of Creativity) odbywającego się w Cannes (Francja).
Nagroda przyznawana jest w kilku kategoriach. W tym roku bez wątpienia zwyciężyła reklama Chryslera niewątpliwym „Born of Fire”, która zebrała aż pięć statuetek:
– za reżyserię
– za najlepsze wykorzystanie muzyki
– za najlepszy scenariusz
– za najlepszą reklamę motoryzacyjną
oraz Brązowego Lwa za najlepszy montaż.
Chrysler, zainspirowany piosenką ” Lose Yourself” Eminema przyjął zasadę, że „porażka nie wchodzi w grę.” Potwierdza to również fakt, że firmie udało się spłacić rządowe pożyczki sześć lat przed terminem.
Najnowsze
-
O krok od budowy nowego odcinka drogi S12. Ułatwi dojazd do granicy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad skierowała do wojewody lubelskiego wniosek o wydanie zgody na budowę nowego odcinka drogi ekspresowej S12. Pozwoli on na szybszy dojazd do granicy państwa. -
Rowerzysta potrącił samochód na przejściu. Tak, dobrze czytacie
-
Po czym poznać nieoznakowany radiowóz? Tak sprawdzisz, czy jedzie za tobą policja
-
Pamiętasz o nowych zasadach policyjnej kontroli? Kara to nawet 30 tys. zł
-
Największa kontrola kierowców od lat. Podczas GPR wszyscy będą obserwowani
Zostaw komentarz: