Zlot motocyklistów Harley-Davidson już za kilka dni
Już niebawem motocykliści i miłośnicy jednośladów Harley-Davidson zaczną rozbijać swoje klubowe obozy namiotowe na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu. Zbliża się FH-DCE Super Rally 2013, największy zlot motocyklowy poświęcony marce w całej Europie, który potrwa od 16 do 20 maja.
Po raz pierwszy impreza odbędzie się w Polsce, a organizatorzy spodziewają się przyjazdu aż
12 tysięcy uczestników z całego kontynentu. Na Stadionie Olimpijskim, który na czas zlotu przeobrazi się w motocyklowe miasteczko o powierzchni 25 hektarów, będzie pracować ok. 200 osób, dodatkowo wspieranych przez prawie 100 wolontariuszy. Teren zostanie ogrodzony prawie 12 km płotów. Organizatorzy szykują się do wydawania ok. 15 tys. śniadań dziennie dla uczestników nocujących na polu campingowym. Do dyspozycji motocyklistów przygotowano również kilkadziesiąt punktów gastronomicznych i handlowych. W programie zlotu są koncerty 22 zespołów coverowych, pokazy najpiękniejszych motocykli, zorganizowane wycieczki po najpiękniejszych regionach Dolnego Śląska, ale również szkolenia z bezpieczeństwa na drogach oraz udzielania pierwszej pomocy poszkodowanym w wypadkach.
Przyjadą motocykliści z Niemiec, całej Skandynawii, Luksemburga, Austrii, Rosji, Włoch, Hiszpanii, Szwajcarii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Estonii, Litwy, a nawet z Japonii.
Zlot FH-DCE Super Rally Wrocław 2013 jest imprezą zamkniętą i biletowaną, dedykowaną miłośnikom motocykli Harley-Davidson oraz gościnnie Indian i Buell. W dniach 15-20 maja mogą nastąpić utrudnienia w ruchu na drogach dojazdowych do Stadionu Olimpijskiego, czyli na alejach Różyckiego, Paderewskiego oraz ul. Mickiewicza.
Najnowsze
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Oto przegląd modeli Ford Pro - od kompaktowego Couriera po pełnowymiarowego Transita. Sprawdź, jakie zabudowy są dostępne, porównaj ładowność, zasięg i funkcjonalność, i dowiedz się, który wariant najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. -
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Zostaw komentarz: