
Zbuduj Ferrari z metalowych płytek
Włoska firma Meccano, specjalizująca się w budowaniu zabawek dla większych dzieci wraca do gry. Po kilku latach nieobecności wprowadza na rynek dwa produkty, które na pewno podbiją serca fanów motoryzacji.
Duńskie Lego podreperowało w ostatnim czasie bardzo mocno swoją sytuację finansową oraz reputację wprowadzając na rynek kilka serii związanych z motoryzacją, takich jak chociażby motocykl GS Adventure, ciężarowy Mercedes Arocs czy sportowe Porsche 911 GT3 RS.
W tym czasie konkurencyjna firma pozostawała przez długie lata w cieniu, ale właśnie wraca na swoje tory prezentując dwa konkretne modele marki Ferrari: 488 Spider i LaFerrari. W modelach od Meccano całą zabawa nie polega na dokładnym odzwierciedlaniu wyglądu pojazdu, ale na zabawie ze śrubkami i blaszkami. Produkty tej firmy z pewnością zapoczątkowały już setki inżynieryjnych karier.
Zabawki od Meccano składają się z kilkuset metalowych części, połączonych ze sobą za pomocą małych śrubek. W przypadku modelu 488 jest to ponad 300 elementów, włączając w to w pełni funkcjonalny układ kierowniczy, koła i opony. W przypadku LaFerrari jest to około 700 elementów plus ruchome układy, unoszone drzwi oraz pokrywa silnika. Oczywiście elementy takie jak logotypy, detale czy reflektory występują w tym przypadku jako naklejki.
Te zabawki nie są najlepszą propozycją dla mniejszych dzieci, ale z pewnością przypadną do gustu starszym pociechom, a nawet ich rodzicom. Zestaw z Ferrari 488 Spider kosztuje 54,99 euro natomiast LaFerrari wyceniono na 69,99 euro. Poza samochodami Mecano zajmuje się modelami motocykli, pojazdów ratunkowych, koparek, bolidów sportowych oraz samochodów rajdowych na baterie.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: