Załogi Women@Renault na podium Aïcha des Gazelles
Żeńska załoga 318 z sieci Women@Renault zwyciężyła za kierownicą Dacii Duster w kategorii eko-jazdy 21. rajdu Aïcha des Gazelles i zajęła drugie miejsce na podium w kategorii crossoverów. Dwa pozostałe zespoły z sieci Women@Renault uplasowały się na 3 i 4 miejscu.
| Kobiety wygrały Dacią Duster i radują się ze zwycięstwa! |
![]() |
|
fot. Renault
|
Osiem startujących zawodniczek z sieci Women@Renault, pochodzących z Francji, Belgii i Maroka udowodniło podczas tego wymagającego rajdu swoją wytrzymałość, zdolność przystosowania się do trudnych warunków oraz umiejętność pracy w zespole. Potwierdzeniem może być doskonałe miejsce w klasyfikacji ogólnej oraz zdobycie dwóch pierwszych miejsc w kategorii „Pierwszy start”.
| Jak wyglądały przygotowania do Aichy 2011 przeczytasz tu. |
![]() |
|
fot. Renault
|
Załoga 318 zdobyła również nagrodę Logica za eko-jazdę, przyznawaną zespołowi, który zużył najmniej paliwa podczas rajdu.
Dacia Duster, wprowadzona na rynek rok temu, udowadnia swoje zdolności terenowe. Pod koniec marca była zresztą najlepiej sprzedającym się SUV-em we Francji.
Sylvie Delcour i Marie Speeckaert: zespół 318, drugi w klasyfikacji ogólnej w kategorii crossoverów i zdobywca nagrody Logica za eko-jazdę.
– Wraz z innymi zespołami z sieci Women@Renault i trzema technikami, którzy nam towarzyszyli przez cały rajd, stworzyliśmy świetnie współpracującą ekipę.
![]() |
|
fot. Renault
|
Claire Oberti i Julie Salameire: załoga 315, trzecia w klasyfikacji ogólnej w kategorii crossoverów i zwycięzca w kategorii „Pierwszy start”.
– Jest to ogólnie bardzo trudny rajd, ale cieszymy się, że udało się nam tak dobrze wypaść. Miejsce na podium jest dla nas wspaniałą nagrodą!
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem



Zostaw komentarz: