Zabytkowe Mercedesy na wystawie MotoClassic Wrocław
Jak co roku, na tej uznanej imprezie pojawi się wiele legendarnych aut spod znaku trójramiennej gwiazdy. Po raz pierwszy ze swoją oficjalną reprezentacją wystąpi Klub Zabytkowych Mercedesów Polska, który pokaże około 20 zabytkowych aut z lat 1934-1970, a także 11 roadsterów R 107, które wchodzą właśnie w swój piękny klasyczny wiek. Nie zabraknie też gamy najnowszych modeli Mercedes-Benz – na czele z kultową Klasą G oraz najnowszym SUV-em na prąd EQC.
Wystawa MotoClassic Wrocław, która w tym roku odbywa się już po raz dziewiąty, rozpocznie się od piątkowej parady klasycznych aut przez wrocławski rynek. W sobotę i niedzielę impreza przenosi się na dziedziniec Zamku Topacz, znajdujący się przy ulicy Głównej 12 w Ślęzie, oddalonej o około 10 km od Wrocławia.
To prawdziwa gratka dla miłośników motoryzacji, i to nie tylko tej klasycznej, ponieważ obok pojazdów zabytkowych prezentowane będą też najnowsze, najbardziej fascynujące modele. Łącznie na powierzchni 50 ha będzie można zobaczyć ponad 300 samochodów.
Na tegorocznej edycji MotoClassic Wrocław wystąpi wyjątkowo pokaźna reprezentacja klasycznych Mercedesów – po raz pierwszy w imprezie weźmie bowiem udział Klub Zabytkowych Mercedesów, którego członkowie są w posiadaniu niezwykle rzadkich i wiekowych aut z gwiazdą. Będzie można podziwiać je zarówno na zamkowym dziedzińcu Zamku Topacz, jak i w specjalnie przygotowanej strefie.
W sumie organizatorzy planują pokazać około 20 zabytkowych pojazdów z lat 1934-1970 oraz 11 roadsterów R 107 z całego 18-letniego okresu produkcji tej generacji 1971-1989.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: