
Zabawny błąd po aktualizacji Tesli. Autopilot myśli, że logo znanej sieci fast food to znak STOP
Tesla wciąż zaskakuje, tym razem do aktualizacji autopilota wkradł się zabawny błąd - samochód zatrzymuje się, gdy zarejestruje w pobliżu logo Burger Kinga. Autopilot traktuje logo jako znak STOP. Oczywiście nie mogło się obyć bez wykorzystania tej sytuacji przez marketingowców sieci fast food.
Od kilku tygodni autopilot elektrycznych samochodów Elona Muska otrzymuje znaczącą aktualizację, która rozszerza autonomiczne zdolności miejskie. Funkcja Traffic Light and Stop Sign Control pozwala na samodzielne ruszanie samochodu, gdy tylko zaświeci się zielone światło na sygnalizatorze.
Przy okazji odświeżenia oprogramowania kierowcy zaczęli zgłaszać, że ich samochody zatrzymują się, gdy tylko w pobliżu autopilot zauważy logotyp Burger Kinga. Jak się okazało, sztuczna inteligencja myli logo ze znakiem STOP.
So my car knows what’s up and stopped at @BurgerKing for lunch #freewhopper #AutopilotWhopper pic.twitter.com/sgIBaNL8sf
— Greg McNish (@Greg_McNish) June 23, 2020
Marketingowcy sieci fast food szybko wykorzystali ten błąd w reklamie, zobaczcie:
looks like AI even knows what you’re in the mood for.
pull up with your smart car, share a video/pic with #autopilotwhopper + #freewhopper & we’ll DM you a free Whopper code to use when you order on the BK app. see https://t.co/2HrzhTAM6A. pic.twitter.com/S74He7EcuQ
— Burger King (@BurgerKing) June 23, 2020
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: