
Wystartowało Porsche Driving Experience w Polsce
Pierwsze dni polskiej edycji Porsche Driving Experience na torze Silesia Ring w Kamieniu Śląskim, w których bierzemy udział należy zaliczyć do bardzoo udanych.
Wyjątkowe wydarzenie dające możliwość zapoznania się z samochodami Porsche w ich naturalnym środowisku – na torze wyścigowym to ponad dwutygodniowy cykl zajęć związanych z jazdą w sportowych warunkach, którego zakończenie planowane jest na 14 września br. Łącznie 700 uczestników będzie miało okazję poczuć prawdziwy charakter samochodów niemieckiego producenta z Zuffenhausen. Grono wyszkolonych instruktorów Porsche prowadzi poszczególne sekcje z naciskiem na bezpieczeństwo, najlepszą technikę jazdy i najwyższy poziom adrenaliny.
Tor Silesia Ring to najnowocześniejsza tego typu inwestycja w Polsce. Ma 3636 m długości, 15 zakrętów – 9 prawych i 6 lewych, od 12 do 15 metrów szerokości i prostą startową licząca aż 560 metrów. Co więcej, na terenie obiektu znajduje się specjalny pawilon Porsche, w którym uczestnicy będą mogli w komfortowych warunkach odpocząć pomiędzy poszczególnymi aktywnościami, a także zapoznać się z ofertą ekskluzywnych akcesoriów Porsche Driver’s Selection.
Partnerem Porsche Driving Experience na torze Silesia Ring jest Michelin, który przy okazji tego wydarzenia prezentuje swoją najnowszą oponę o ultrawysokich osiągach – Michelin Pilot Sport 4S, przeznaczoną do samochodów o dużej mocy. W oponie Michelin Pilot Sport 4S wykorzystano rozwiązania konstrukcyjne stworzone na potrzeby sportów motorowych oraz testowane m. in. w 24h Le Mans, WRC oraz Formule E.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: