Wyścig F2 w Niemczech bez Natalii Kowalskiej
Natalia Kowalska nie weźmie udziału w najbliższym wyścigu Fomuły 2 na torze w Oschersleben w Niemczech w dniach 3-5 września. W czasie treningu uległa kontuzji, ma uszkodzone kolano i uraz ręki.
Planując udział w wyścigu w Oschersleben Natalia Kowalska bardzo dużo sobie obiecywała. To jedyny tor, który zna spośród wszystkich, na których odbywają się wyścigi F2 w tym sezonie. Znajomość miejsca to nie wszystko, jednak taka wiedza zwiększa szanse kierowcy.
| Natalię być może zoabzcymy dopiero w Walencji. |
![]() |
|
fot. Cyfra +
|
– Ogromnie żałuję tego, że nie pojadę do Oschersleben. To zwyczajny pech, żeby ulec kontuzji tuż przed wyścigiem – podsumowała rozgoryczona Natalia.
Do wypadku doszło w czasie jazdy na rowerze w rodzinnym Koszalinie, gdzie Natalia spędzała wakacje i zarazem przygotowywała się do pierwszego wrześniowego wyścigu. Dla kierowców wyścigowych utrzymanie formy fizycznej jest bardzo ważne, więc także na czas wakacji Natalia miała dopasowany trening kondycyjny, nie tak wytrzymałościowy jak ten poza sezonem wyścigowym, jednak utrzymujący wysoką dyspozycyjność startową zawodniczki. Składały się na niego głównie ćwiczenia „kardio” w siłowni, gra w tenisa, którą zawodniczka bardzo lubi oraz jazda na rowerze i bieganie. Właśnie w czasie jazdy na rowerze Natalia nieszczęśliwie się przewróciła, upadek spowodował uraz kolana i ręki. Gdyby nie fakt, że to kolano już kiedyś ucierpiało w czasie wypadku na torze w Stanach Zjednoczonych, gdy Natalia jeździła w serii Star Mazda, to pewnie skończyłoby się tylko stłuczeniem. Obecnie noga jest opuchnięta, wkrótce okaże się, czy będzie potrzebny zabieg chirurgiczny.
W Oschersleben odbędzie się 15. i 16. runda wyścigów, w poprzednich Natalia dwukrotnie zajęła punktowane miejsca w pierwszej dziesiątce (Algarve, Hiszpania), w pozostałych była blisko pierwszej dziesiątki.
Natalia ma nadzieję, że pojedzie w ostatnim wyścigu Formuły 2 w Walencji w dniach 17-19 września.
Najnowsze
-
-10°C i niemy diesel na parkingu. Winne są nie świece, a ten zapomniany element
Gdy słupek rtęci spada poniżej -10°C, twój diesel może przestać być samochodem, a stać się drogą bryłą lodu. Okazuje się, że za 9 na 10 porannych koszmarów odpowiada ten sam, lekceważony przez kierowców element. -
Opony to za mało. Te 2 płyny w aucie decydują o bezpieczeństwie zimą. Sprawdź przed wyjazdem!
-
Niebezpieczne „mikołajki” pod maską: na 8 z 10 płynów do spryskiwaczy nie można polegać
-
Świąteczny prezent od Forda: hybrydowy van, który ratuje zwierzęta. Zobacz, jak działa „112 dla zwierząt
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?

Zostaw komentarz: