Wyprzedaż w Inter Motors – Ale urwał 3 dla pań

Ruszyła właśnie inter motorsowa promocja ALE URWAŁ 3. Tym razem do wytypowanych towarów dorzucono końcówki serii z sezonu 2012! Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, zwłaszcza motocyklistki.

Kombinezon skórzany damski na motocykl szosowy – Alpinestars Stella
fot. Alpinestars

Wyjątkowo „ciepło” Inter Motors pomyślał o paniach motocyklistkach. Ale Urwał 3 to rekordzista jeżeli chodzi o liczbę ubrań i akcesoriów dedykowanych kobietom. Znajdziemy tutaj damską linię Alpinestars Stella która obejmuje skórzane i tekstylne spodnie, kurtki i rękawice, damskie kurtki SPIDI, kurtki i spodnie MACNA, IXON, GRID, ADRENALINE i SUOMY, które zaprojektowane były z myślą o kobietach. Pośród tej oferty można znaleźć również wiele akcesoriów takich jak pokrowce, ładowarki, bieliznę termoaktywną, podgrzewane manetki lub zabezpieczenia antykradzieżowe.

Trzeba jednak pamiętać, że to końcówki serii, więc w wielu przypadkach ciężko będzie znaleźć wszystkie rozmiary we wszystkich dostępnych kolorach.

Oprócz oferty ubraniowo-akcesoryjnej, w promocyjnych i wyprzedażowych cenach dostępne są m.in.: przewody w stalowym oplocie oraz elementy akcesoryjne TRW, filtry K&N, układy wydechowe ARROW, zestawy plastików ACERBIS, zębatki Supersprox, części silnikowe WISECO, akcesoria BIKE IT, akcesoria, sakwy i zabezpieczenia antykradzieżowe OXFOR.

Więcej szczegółów tutaj.

Najnowsze

Ostatnie sztuki Golfów VI w atrakcyjnych cenach

W salonach Volkswagena rozpoczęła się wyprzedaż szóstej generacji Golfa. Rabaty dla ostatnich sztuk sięgają 8500 złotych. Dodatkowo oferta została wzmocniona atrakcyjnym kredytem, leasingiem i ubezpieczeniem.

Volkswagen Golf VI generacji jest do kupienia z rabatem.
fot. Volkswagen

Niedawno rozpoczęła się już sprzedaż nowego Golfa VII, jednak na placach dealerskich oraz importera dostępne są jeszcze samochody poprzedniej generacji. Volkswagen przygotował specjalną, ofertę dla klientów, którzy szukają okazji do kupienia nowego auta w promocyjnej cenie. Kupujący Golfa VI mogą liczyć na spore rabaty, np. model w wersji Trendline, który już w standardzie ma 7 poduszek powietrznych, system ESP, klimatyzację, a także system radiowy z odtwarzaczem płyt CD/MP3 z czterema głośnikami, oferowany jest z rabatem aż 8500 złotych.

Do wyboru jest również Golf w wersji Trendline wyposażony w „Pakiet 990”, który ma autoalarm, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, pakiet zimowy (podgrzewane fotele, podgrzewane dysze spryskiwaczy, spryskiwacze reflektorów) i bardziej zaawansowany system radiowy RCD310 z odtwarzaczem płyt CD/MP3 z ośmioma głośnikami – rabat wówczas wynosi 6000 złotych.

Pozostałe modele, w tym także sportowe GTI oraz R objęte są rabatem w wysokości 4000 złotych.

Można skorzystać także ze specjalnej oferty finansowania zakupu oraz ubezpieczenia, tj. kredyt 50/50 0%, kredyt 3,99%, leasing 108%, a także ubezpieczenie za 2,9% wartości auta.

Najnowsze

Molly Taylor powierdza starty w rajdach sezonu 2013

Dzięki udanemu występowi w Rajdzie Walii, Molly Taylor może już planować sezon 2013 i kontynuować program z udziałem sponsorów: United Business i BP Racing.

Molly Taylor
fot. materiały prasowe Molly Taylor

Z wkładem nowych sponsorów w sezonie 2012 Molly miała okazję sprawdzić się w Citroënie DS3 R3T w czterech rajdach, a dwa z nich były rundą WRC. Ostatni występ w Rajdzie Walii zaowocował 3. miejscem w klasie i decyzją o przedłużeniu współpracy na sezon 2013:

– Jesteśmy usatysfakcjonowani sezonem Molly i Seba. Byliśmy zadowoleni z ich potencjału, podobała nam się ich dojrzałość, stopniowy rozwój i poprawa wyników, zwieńczona dwoma pucharami podczas Rajdu Wielkiej Brytanii. Myślę, że kolejny sezon będzie dla Molly i Seba prawdziwym potwierdzeniem ich miejsca na szczeblu międzynarodowym – mówił Pier Liberali, naczelny dyrektor United Business.

Molly Taylor na każdym Rajdzie wzbudza zainteresowanie mediów.
fot. materiały prasowe Molly Taylor

Molly jest bardzo zadowolona z takiego rozwoju sytuacji, a szczególnie ze swojego występu podczas Rajdu Walii:

– Warunki na rajdzie były bardzo zmienne, dużo padało, ale czułam się już o wiele bardziej komfortowo w swoim samochodzie. Pierwszego dnia mocno lało i pierwszy etap rajdu był bardziej śliski niż przypuszczałam. Drugi dzień był suchy, nawet narzekaliśmy na pył w samochodzie, ale zdarzały się też sekcje błotniste. Niestety na 4 odcinku złapaliśmy kapcia i straciliśmy 3 minuty, byłam bardzo rozczarowana… W niedzielę trochę kropiło, ale było ekscytująco, jak na szóstym biegu pokonywaliśmy wąskie i śliskie drogi. Zdecydowaliśmy się na bardziej miękkie zawieszenie i to był dobry wybór, który pozwolił nam po raz pierwszy wygrać etap rajdu. Mieliśmy bardzo silną konkurencję i walczyliśmy z nimi o każdą sekundę. A Matthieu Arzeno i Sebastian Chardonnet to kierowcy są na najwyższym poziomie w mistrzostwach Francji i mają duże doświadczenie w Citroenie DS3 – opowiada Molly.

Jak Molly i Seb radzili sobie na rajdzie oceńcie na filmie

Prócz pucharów za zajęcie 3-go miejsca, po Rajdzie Walii załoga została wyróżniona nagrodami pamięci dwóch wspaniałych zawodników: Seb otrzymał nagrodę Michael Park Trophy, a Molly dołączyła do grona kierowców uhonorowanych wyróżnieniem Richard Burns Trophy!

Załoga Molly Taylor została uhonorowana wyróżnieniem Richard Burns Trophy.
fot. materiały prasowe Molly Taylor

Najnowsze

Zmiany w zespole Ramony Karlsson

Główny mechanik Ramony Karlsson - Mikael Gustafsson, wystąpił w roli kierowcy w szwedzkim Rally-SM.  Na prawym fotelu towarzyszyła mu pilotka Ramony, Miriam Walfridsson! 

Miriam Walfridsson i Mikael Gustafsson.
fot. materiały prasowe
Po raz pierwszy razem wzieli udział w szwedzkim Rally-SM.
fot. materiały prasowe

Mikael wykorzystał przerwę w startach WRC żeńskiej załogi, odkurzył swój stary kask i postanowił sprawdzić się w roli kierowcy. Razem z Miriam świetnie sobie poradził, bo pomimo złapania jednego kapcia, załoga debiutująca w tym składzie zajęła 2 miejsce w klasie i 6 w klasyfikacji generalnej.

– To było świetne – mówiła Miriam – Michael woli jak dyktuję opis słowny, podczas gdy my, z Ramoną, korzystamy z opisu liczbowego. To była na prawdę spora zmiana, ale zadziałało świetnie, bez żadnych problemów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z drugiego miejsca – podsumowuje zawodniczka.

Na szczęście ten skład załogi nie jest na stałe, bo przed Ramoną i Miriam jeszcze dwie rundy PWRC, jedna we Włoszech, a druga w Hiszpanii.

Najnowsze

Wypowiedzi zawodniczek po Rajdzie Polski

Z szutrowymi odcinkami Rajdu Polski zmierzyła się tylko jedna polska pilotka. Poradziła sobie świetnie i już razem ze swoim kierowcą planuje kolejny start zagraniczny po nawierzchni szutrowej.

Małgosia Malicka u boku Grzegorza Sikorskiego w Fordzie Fiesta podczas Rajdu Polski.
fot. Jola Żuk

Małgosia Malicka-Adamiec wystartowała u boku Grzegorza Sikorskiego w Fordzie Fiesta. Na mecie załoga zameldowała się na 7 miejscu w klasie i 39 w klasyfikacji generalnej mistrzostw Polski, natomiast w mistrzostwach Europy odpowiednio na miejscu 1 i 27:

– Start w Rajdzie Polski pod wieloma względami możemy zaliczyć do udanych.

Po pierwsze – jest to bezcenne doświadczenie w tak bardzo trudnym rajdzie i  dlatego meta w gronie czołowych polskich kierowców rajdowych naprawdę bardzo cieszy.  Jak wspominałam był to debiut fiesty na szutrach i według mnie udany. Jazda tym samochodem daje sporo satysfakcji. Auto spisywało się bezproblemowo, za co w tym miejscu serdecznie dziękuję całej ekipie serwisu firmy K technology.

Po drugie pierwszy nasz start w RSMP jak i RSME, najdłuższy odcinek liczący prawie 25 km – zapamiętam na długo! Warunki momentami były na prawdę bardzo trudne, wręcz terenowe i nawet najmniejszy błąd mógł kosztować wiele, dlatego tez nasze podejście było bardzo pokorne. Oczywiście nie obyło się bez przygód – bo zdarzyło się nam być poza drogą, ale na tym rajdzie na kibiców zawsze można liczyć – dziękujemy!

Pozostaje tylko żałować, że rajdów szutrowych u nas jest tak mało. Dlatego również w tym roku pojedziemy Rajd Lausitz i już za kilka dni spróbujemy swoich sił na pięknych niemieckich szutrach. Grześkowi dziękuję za atmosferę i dobrą współpracę. Wnioski po rajdzie zostały wyciągnięte i jestem bardzo pozytywne nakręcona!  Dziękujemy sponsorom i Radiu ESKA za wsparcie! – mówi Małgosia.

Załoga Malicka / Sikorski na mecie Rajdu Polski
fot. z archiwum M. Malickiej

Na rajdzie wystąpiły jeszcze 2 zawodniczki zagraniczne, czyli w pełni żeńska załoga z Ukrainy – Inessa Tushkanova i Irina Jankovskaja. Włoszka Tania Canton, mimo obecności na Liście Zgłoszeń na rajdzie się nie pojawiła.

Inessa i Irina w Mitsubishi Lancerze EVO VIII nie mogły narzekać na brak zainteresowania mediów i kibiców, gdyż Inessa – to znana modelka, która równie dobrze jak przed obiektywem, poradziła sobie z trudami Rajdu Polski. Bez przygód się nie obyło, ale kobieca załoga osiągnęła metę na 6 miejscu w klasie i 34 w klasyfikacji generalnej mistrzostw Polski, oraz odpowiednio na 4 i 25 w mistrzostwach Europy:

– Przede wszystkim cieszę się z tego, że mogłam znów wystartować w Polsce – mam tutaj rewelacyjnych fanów i spotkania z nimi są dla mnie wielką przyjemnością. Rajd Polski zaimponował mi wysokim poziomem wydarzenia – to duża, międzynarodowa impreza z bardzo wymagającymi trasami. Wiedziałam, że będzie to dla mnie duże wyzwanie, ale jak zawsze postawiłam na odważną jazdę bez kompleksów. Cieszę się, że mogłam zaprezentować się z dobrej strony i tym bardziej jestem zła na tego pecha, który nas dopadł z przebitą oponą.

Biorąc pod uwagę wyjątkowo trudne warunki i nasze przygody na trasie uważam, że udało nam się osiągnąć dobry wynik. Jestem zadowolona. Już nie mogę doczekać się kolejnej wizyty w Polsce – mówiła zadowolona z występu Inessa.

Trzymamy kciuki za udany powrót sympatycznych, ukraińskich zawodniczek na polskie oesy i za wyższą frekwencję rodzimych zawodniczek podczas kolejnych rajdów!

Inessa Tushkanova i Irina Jankovskaja
fot. materiały prasowe

Najnowsze