Wygraj przejazd bolidem Formuły 1 w Motocaina Cup!

Zwyciężczyni Motocaina Cup - kartingowego pucharu kobiet, którego pierwsza eliminacja odbędzie się już w ten poniedziałek, będzie miała okazję do jazdy bolidem Formuły 1 z Renault F1 Team na profesjonalnym torze wyścigowym! Partnerem zawodów zostało Renault Polska.

Poprowadź bolid Formuły 1 na torze!
fot. Renault

Wygrana zawodniczka, która zdobędzie największą ilość punktów we wszystkich, pięciu eliminacjach Motocaina Cup, otrzyma możliwość  wyjazdu zagranicę na wspaniałe wydarzenie Feel it (wrażenia z tego eventu przeczytasz tutaj), podczas którego zasiądzie za kierownicą bolidu Formuły 1!

Ponadto w kartingowym pucharze kobiet, będzie można wygrać m.in. kursy doskonalenia techniki jazdy w Szkole Jazdy Renault, Renault Laguna Coupe na dwa tygodnie, Renault Megane C-C na tydzień, karnety do siłowni Pure, kosmetyki Mary Kay oraz mnóstwo innych, atrakcyjnych nagród!

 

Chcesz być przez jeden dzień kierowcą Formuły 1 lub testować najnowsze modele Renault? Wygraj Motocaina Cup!

Niesamowite przeżycia na „Feel it” – wystarczy wygrać Motocaina Cup!
fot. Renault

Pierwsza eliminacja Motocaina Cup odbędzie się już 15 listopada 2010 roku – jak każda runda – na torze N-gine Grand Prix w warszawskim Blue City. Patronem medialnym wydarzenia jest portal www.f1.pl

Swój udział potwierdziły już gwiazdy show biznesu i posłanki ze świata polityki, znane z pierwszych stron gazet. W zawodach wystartuje m.in. aktorka – Urszula Dębska, obecnie wcielająca się w postać Sabiny Weksler w serialu „Pierwsza Miłość”; na imprezie pojawi się także tajemniczy anioł stróż aktorki Patrycji Hurlak, która również bierze udział w Motocaina Cup, kontrowersyjny lider grupy „Zdobywcy Pewnych Oskarów”, Wojciech Jan Pytkowski.

Podczas eliminacji każda zawodniczka będzie mogła zasilić się między jazdami przekąskami i napojami, a na koniec wydarzenia otrzyma pamiątkowy dyplom uczestnictwa w Motocaina Cup.

Niniejszym przedłużamy termin wysyłania formularzy zgłoszeniowych wraz z dowodem wpłaty wpisowego (jedynie 90 złotych!) do dnia 14 listopada 2010. Dokumenty należy przesłać na adres puchar@motocaina.pl. Wszelkie potrzebne informacje, formularze i regulamin zawodów można znaleźć tutaj.

Lokalizacja: trzeci poziom centrum handlowego Blue City, tor N-Gine Grand Prix
Kiedy: 15 listopada 2010 roku, godzina 18.00

Partnerem zawodów jest Renault Polska

Zapraszamy wszystkich do kibicowania paniom – wstęp bezpłatny. 

Więcej informacji na stronach organizatorów www.motocaina.pl i www.grandprix.com.pl

 

 

 

 

Kontakt:

Katarzyna Frendl
redakcja@motocaina.pl
602 624 140

Magdalena Wilk
wilk@motocaina.pl
502 262 964

Najnowsze

Motocaina Cup – Kartingowy Puchar Kobiet

Chcesz poćwiczyć swoje umiejętności jazdy na profesjonalnym torze N-Gine Grand Prix, a potem walczyć o ułamki sekund z innymi zawodniczkami? Weź udział w Motocaina Cup - pierwszym Kartingowym Pucharze Kobiet i wygraj jazdy bolidem F1! Partnerem zawodów jest Renault Polska.

Zanim nadejdzie kolejny sezon amatorskich zawodów samochodowych z cyklu Puchar Kobiet Motocaina.pl, podczas zimnych miesięcy – od listopada do marca – zapraszamy na ciepły, przyjazny kobietom, profesjonalny tor kartingowy N-Gine Grand Prix w warszawskim centrum handlowym Blue City. Już 15 listopada o godzinie 18 rozpocznie się tam pierwsza z pięciu rund Motocaina Cup – Kartingowego Pucharu Kobiet. Wydarzenie objął patronatem medialnym portal www.f1.pl. Partnerem zawodów jest Ranault Polska.

Do udziału w rywalizacji potrzebna jest jedynie chęć doskonalenia siebie i idealnego toru jazdy oraz odrobina woli walki. Gwarantujemy świetną zabawę w gronie motoentuzjastek – kobiet, które pragną czegoś więcej, niż poruszać się pojazdem z punktu A do B.

fot. N-Gine Grand Prix

Udział w Motocaina Cup to nie tylko wyścigowa jazda po torze, ale także okazja do spędzenia czasu w atmosferze sportowej rywalizacji, gdzie emocje sięgają zenitu, a adrenalina osiąga maksymalne stężenie we krwi. To szansa na porównanie własnych wyników z czasem przejazdu zawodniczek konkurujących w różnych dyscyplinach sportów motorowych – pań, które regularnie startują za kierownicą gokartów czy samochodów wyścigowych i rajdowych. Dla dbających o linię i kondycję pewną zachętą może być fakt, że jazda gokartem przyczynia się do spalania zbędnych kalorii – to także wysiłek fizyczny!

Kolejne rundy Motocaina Cup odbywać się będą raz w miesiącu, w poniedziałki od godziny 18 – to idealny termin na udany początek tygodnia! Każda runda składać się będzie z treningu oraz kwalifikacji, decydujących o ustawieniu na starcie do biegów finałowych. Im lepszy czas okrążenia tym wyższa pozycja startowa, a w finałach liczy się kolejność na mecie.

fot. N-Gine Grand Prix

Przewidujemy podział na dwie klasy: amatorską i – dla pań z licencjami sportu samochodowego – klasę gość. Na uczestniczki zawodów kartingowych czekać będzie atrakcyjny pakiet startowy, a zwyciężczynie każdej z rund mogą liczyć na cenne nagrody w tym wyjazd na jazdy bolidem Formuły 1. Uroczysty finał pucharu oraz rozdanie nagród za cały cykl odbędzie się w Dzień Kobiet, 8 marca 2011 r. (wtorek).

W programie każdej eliminacji przede wszystkim:
8-minutowy trening, 8-minutowe kwalifikacje i blisko 10-minutowy wyścig, a także wiele innych atrakcji dla zawodniczek, o których poinformujemy już niebawem!

Koszt udziału w jednej eliminacji to jedynie 90 złotych (trening, kwalifikacje, wyścig). 

fot. N-Gine Grand Prix

Aby zgłosić chęć udziału w I eliminacji Motocaina Cup (15 listopada 2010 r.), należy do dnia 14 listopada 2010 roku przelać na konto podane w zgłoszeniu opłatę wpisową i przesłać dowód przelewu wraz z wypełnionym formularzem (załączonym w materiałach dodatkowych) mailem na adres puchar@motocaina.pl.

Od momentu nadesłania powyższych dokumentów uczestniczce Motocaina Cup będzie przysługiwać specjalna zniżka 25%* na torze N-Gine Grand Prix. Dzięki temu można na wyjątkowych warunkach potrenować jeszcze przed rozpoczęciem zawodów!

Lokalizacja: trzeci poziom centrum handlowego Blue City, tor N-Gine Grand Prix
Kiedy: 15 listopada 2010 roku, godzina 18.00

Partner zawodów Renault Polska:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapraszamy wszystkich do kibicowania paniom – wstęp bezpłatny. 

Więcej informacji na www.motocaina.pl i www.grandprix.com.pl

 

 

 

 

 

 

Kontakt:

Katarzyna Frendl
redakcja@motocaina.pl
602 624 140

Magdalena Wilk
wilk@motocaina.pl
502 262 964

*Zniżka obowiązuje do pojedynczej eliminacji. Aby ją przedłużyć, należy zdecydować się na udział w kolejnych zawodach.

Najnowsze

Benzyna płynie mi we krwi, czyli felieton „blachary”

Oto przewrotny felieton naszej forumowiczki, która wiedziona próbą rozprawienia się z pejoratywnym określeniem "blachara" napisała swoje przemyślenia, po chwilowej utracie ukochanych czterech kółek.

Kim jest „blachara”? Według wszelkich dostępnych źródeł  to wręcz obraźliwe określenie kobiety wzdychającej do zależnej od upodobań liczby kół. I chyba tylko te ostatnie słowa tego podrzędnie złożonego zdania pasują do tej części płci pięknej, którą reprezentuję. Części, bo jak wiadomo, nie wszystkie urodziłyśmy się z kierownicą w rękach i benzyną we krwi. Ja miałam to szczęście. Nie wiem, czy w moim wypadku zadziałała zasada „minus i minus daje plus”, ale innego wytłumaczenia znaleźć nie mogę. Mama „samochodziarą” nie jest i nie była, tata, może i lubi cztery kółka, ale żeby to była bezgraniczna miłość, tego powiedzieć raczej nie można. A ja?

No właśnie. Bez samochodu czuję się jak bez ręki i wcale nie chodzi tu o komfort życia codziennego. Wsiadam do swojego czarnego maleństwa, przekręcam kluczyk, podsycam mruczenie silnika dociskając pedał gazu, robię głośniej radio i wszystkie problemy, paranoje, uciekają wraz z piskiem opon. Zdaję sobie sprawę, że wiele osób czytając moje wypociny pomyśli o wysłaniu mnie do domu bez klamek, ale wiem też, że pewna cześć zrozumie, co mam na myśli.

Czy to, że kocham samochody znaczy, że jestem blacharą?!
fot. z archiwum Rysi C.

W dzieciństwie porzucałam bajkowe karuzele na rzecz rozbijania się na planszy z samochodzikami. Po zrobieniu prawa jazdy miałam plan rozesłać CV, w którym napisałam, że za wynagrodzenie uważam samochód służbowy wraz z benzyną. Teraz muszę chyba zacząć spisywać plany na życie, kręcące się wokół motoryzacji, bo niedługo skończy mi się miejsce przeznaczone do zapamiętywania takich rzeczy.

Jeszcze kilka lat temu nie myślałam, że wynalezienie samochodu to była rewolucja. Teraz datę 24 lipca wpisałam do swojego kalendarza i zamierzam uroczyście obchodzić ten dzień wraz ze swoim samochodem, rok w rok od następnego zaczynając. Tak, tak wiem… macie mnie za całkowitą wariatkę, ale nic na to nie poradzę. Liczę jedynie, że kobiety motocainowe – zrozumieją…

A jeżeli nie, to na swoje usprawiedliwienie mam jedynie to, że  tekst ten powstał w chwili rozpaczy, która niestety wciąż trwa… Wyżej wymieniona „blachara”, to po prostu ja. Oddałam swoje cztery koła do samochodowego dermatologa, w celu poskromienia małej rdzy, która śmiała się pojawić przy nadkolu. Po setkach niemiłych przeżyć z wszelakimi usługami branży motoryzacyjnej ze smutkiem i przerażeniem spoglądam na pusty podjazd, wyczekując swojego małego cuda, a w głowie głupoty mieszają się z benzyną.

Blachara
Rysia C.
(blondynka z forum Motocainy)

Najnowsze

Vettel we łzach

Nie Fernano Alonso i nie Mark Webber, a Sebastian Vettel płakał dziś po zakończeniu wyścigu o Grand Prix Abu Dhabi.

Sebastian Vettel płacze ze szczęścia na podium
fot. Red Bull

Jak bardzo fascynującym sportem jest Formuła 1 przekonaliśmy się właśnie dzisiaj. Oczywiście, pamiętamy kilkusekundową radość Felipe Massy, po zwycięstwie w ostatnim wyścigu sezonu 2008, zanim tytuł odebrał mu znajdujący się na ostatnim okrążeniu Lewis Hamilton. Mogliśmy spodziewać się w tym roku, że Sebastian Vettel wygra ostatni wyścig, ale niewielu przewidywało, że dwaj dotychczasowi liderzy klasyfikacji ukończą go dopiero na 7. i 8. pozycji, jeśli nie przydarzy im się coś szczególnego, czyli uwikłają się w kolizje. Dokonywaliśmy różnych przeliczeń i dywagowaliśmy, co się stanie, jeśli…. Życie napisało swój własny scenariusz. Sebastian Vettel prowadził przez cały wyścig. Im dłużej to trwało, tym bardziej zajmujące stawało się to, co będą w stanie osiągnąć Alonso i Webber. W zasadzie można stwierdzić, że dzisiaj zostali oni zatrzymani przez Vitalya Petrova. Tuż za Alonso znajdował się Mark Webber. Posjanin pokazał dzisiaj, że potrafi naprawdę świetnie jeździć i nie pozwolił wyprzedzić się tak świetnemu zawodnikowi jakim jest Alonso. Wszysycy czekali kiedy Hiszpan poradzi sobie z drugim kierowcą Renault. Inżynier wyścigowy Alonso dodawał mu nawet otuchy prosząc, aby były  mistrz świata i obecny pretendent do tego tytułu użył swojego wielkiego talentu. Nie zdało się to jednak na nic.  To Rosjanin zablokował drogę Alonso do tytułu mistrzowskiego, utrzymując go za sobą, pomimo ataków Hiszpana, przez 40 okrążeń i nie pozwalając mu zdobyć wystarczającej liczby punktów,

Vitaly Petrov – czy zostanie w Renault?
fot. Renault

aby pokonać Vettela. Zresztą, Alonso musiałby jeszcze wyprzedzić Roberta Kubicę, aby sięgnąć po tytuł…

Trzeba przyznać, że był to naprawdę bardzo dobry wyścig zespołu Renault. Robert Kubica startujący z 11. pola wybrał twardsze opony i w związku z tym był w stanie przejechać na nich aż 46 okrążeń. Polak popisał się w tym czasie pięknym manewrem wyprzedzenia Kamui Kobayashiego. Konkurenci kolejno zjeżdżali do swoich mechaników i Kubica przed zmianą opon zajmował 2. pozycję. Uzyskana przewaga czasowa pozwoliła mu po zmianie ogumienia na wyjazd tylko o trzy pozycje niżej, tuż przed Petrovem. Tak więc kierowcy Renault zakończyli wyścig zdobywając wspólnie 18 punktów. Szkoda, że tak nie było w trakcie całego sezonu…

Sebastian Vettel jest najmłodszym Mistrzem Świata w historii Formuły 1. Ma na swoim koncie 10 zwycięstw w karierze i 5 w tym sezonie. Komentatorzy już twierdzą, że powinniśmy przestać nazywać tego 23- latka 'Baby Schumacher'. Choć dzisiaj płakał ze szczęścia i brakowało mu słów, to od dziś właśnie jest wyłącznie i aż Sebastianem Vettelem – Mistrzem Świata Kierowców Formuły 1 2010! Jest młody, zdolny, pracowity i kto wie, czy nie zdobędzie większej liczby tytułów niż siedmiokrotny mistrz? Póki co, zdobył wszystko co było do zdobycia w tym sezonie – rzec by można – ma wszystko. No, może mógłby Mistrz Świata nauczyć się jednak wymawiać poprawnie nazwisko Roberta Kubicy….

Wyniki GP Abu Dhabi:

Poz.

Nr

Kierowca

Zespół

Liczba okrążeń

Czas

Poz. startowa

Punkty

1

5

Sebastian Vettel

RBR-Renault

55

1

25

2

2

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

55

+10.1 sek.

2

18

3

1

Jenson Button

McLaren-Mercedes

55

+11.0 sek

4

15

4

4

Nico Rosberg

Mercedes GP

55

+30.7 sek.

9

12

5

11

Robert Kubica

Renault

55

+39.0 sek.

11

10

6

12

Vitaly Petrov

Renault

55

+43.5 sek.

10

8

7

8

Fernando Alonso

Ferrari

55

+43.7 sek.

3

6

8

6

Mark Webber

RBR-Renault

55

+44.2 sek.

5

4

9

17

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

55

+50.2 sek.

17

2

10

7

Felipe Massa

Ferrari

55

+50.8 sek.

6

1

11

22

Nick Heidfeld

BMW Sauber-Ferrari

55

+51.5 sek.

14

12

9

Rubens Barrichello

Williams-Cosworth

55

+57.6 sek.

7

13

14

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

55

+58.3 sek.

13

14

23

Kamui Kobayashi

BMW Sauber-Ferrari

55

+59.5 sek.

12

15

16

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

55

+63.1 sek.

18

16

10

Nico Hulkenberg

Williams-Cosworth

55

+64.7 sek.

15

17

19

Heikki Kovalainen

Lotus-Cosworth

54

+1 okrąż.

20

18

25

Lucas di Grassi

Virgin-Cosworth

53

+2 okrąż.

22

19

21

Bruno Senna

HRT-Cosworth

53

+2 okrąż.

23

20

20

Christian Klien

HRT-Cosworth

53

+2 okrąż.

24

21

18

Jarno Trulli

Lotus-Cosworth

51

+4 okrąż.

19

Wyc.

24

Timo Glock

Virgin-Cosworth

43

+12 okrąż.

21

Wyp.

3

Michael Schumacher

Mercedes GP

0

+55 okrąż.

8

Wyp.

15

Vitantonio Liuzzi

Force India-Mercedes

0

+55 okrąż.

16

Najnowsze

Jutro wszystko będzie jasne

Ostatnie spotkanie kierowców Formuły 1 w tym sezonie. Kto zostanie Mistrzem Świata 2010? Chcielibyśmy, aby odpowiedź brzmiała - Robert Kubica. Jak powiedział jednak w czasie pobytu w Warszawie Mark Webber, na to musimy jeszcze poczekać.

 

Hamilton, Vettel i Alonso
fot. Red Bull

Finałowy trening i kwalifikacje potwierdzają poziom przygotowania i możliwości zespołu Red Bull. Sebastian Vettel i Mark Webber uzyskali najlepsze czasy w sobotnim treningu, a co ważniejsze Vettel także w kwalifikacjach. To 10. pole position dla młodego Niemca w tym sezonie. Nie oznacza to oczywiście gwarancji jego wygranej w wyścigu, ani tym bardziej zdobycia tytułu mistrzowskiego.

 Od początku tego weekendu bardzo widoczni są także kierowcy McLarena. Oprócz najlepszego czasu Hamiltona w 2.sesji i 3. wyniku w 3. sesji, obydwaj kierowcy tego zespołu wystartują z 1. i 2. linii do jutrzejszego wyścigu, razem z Alonso przedzielając zawodników Red Bull.  W trudnej sytuacji znalazł się niestety Mark Webber. W kwalifikacjach zajął dopiero 5 miejsce. Niezaleznie od powodów dla których właśnie tak się dzieje, zdecydowanie szybszym zawodnikiem jest Sebastian Vettel, który ma na swoim koncie mniejszą liczbę punktów niż jego kolega z teamu. Niewątpliwie komplikuje to możliwość zdobycia tegorocznego tytułu przez kierowcę Red Bulla. Vettela dzieli od prowadzącego w klasyfikacji Alonso aż 15 punktów, Webbera tylko 8. Popatrzmy więc jakie są uwarunkowania zdobycia tytułu przez jednego z 4 pretendentów.

Fernando Alonso
fot. Ferrari

Fernando Alonso zostanie Mistrzem, jeśli:

*wygra lub będzie 2.
* zajmie 3., 4. lub 5. lokatę i ani Webber, ani Vettel nie wygra
* zajmie 6. miejsce, a Webber nie zdobędzie wyższej niż 3. pozycja i Vettel nie wygra
* zajmie 7. lub 8. miejsce, a Webber nie uzyska wyższej lokaty niż 4. i Vettel nie wygra
* zajmie 9. miejsce, a Webber nie zdobędzie wyższej lokaty niż 5. i Vettel nie zdobędzie wyższego miejsca niż 3.
* zajmie 10. miejsce, a Webber nie zdobędzie wyższej lokaty niż 6., Vettel nie zdobędzie wyższej lokaty niż 3. i Hamilton nie wygra.
* jeśli trzej pozostali rywale nie zdobędą punktów.

Mark Webber
fot. Red Bull

Mark Webber zostanie Mistrzem, jeśli:

* wygra, a Alonso nie zdobędzie wyższej lokaty niż 3.
* zajmie 2. pozycję, a Alonso nie zdobędzie wyższej lokaty niż 6. i Vettel nie wygra
* zajmie 3. pozycję, a Alonso nie zdobędzie wyższej lokaty niż 7. i Vettel nie wygra
* zajmie 4. pozycję, a Alonso nie zdobędzie wyższej lokaty niż 9. i Vettel nie wygra
* zajmie 5. pozycję, a Alonso nie zdobędzie wyższej lokaty niż 10. i Vettel nie wygra
* jeśli trzej pozostali rywale nie zdobędą punktów, Webber musi ukończyc wyścig o GP Abu Dhabi przynajmniej na 5. pozycji.

 

Sebastian Vettel
fot. Red Bull

Sebastian Vettel zostanie Mistrzem, jeśli:

* wygra, a Alonso nie zdobędzie wyższej lokaty niż 5.
* zajmie 2. lokatę, a Alonso nie zdobędzie wyższej lokaty niż 9. i Webber nie zdobędzie wyższej lokaty niż 5.
* wygra, Webber będzie 2., a Alonso 5. – taka sytuacja da wszystkim tym trzem kierowcom jednakową liczbę punktów (256). Vettel i Alonso będą mieć taką samą liczbę wygranych wyścigów (5), taką samą liczbę 2. miejsc (2) i taką samą liczbę 3 lokat (3); przewaga Vettela wynikać będzie z większej liczby 4. miejsc (3), w stosunku do 4. miejsc zdobytych przez Alonso (2).
* trzej pozostali rywale nie zdobędą punktów, Vettel musi ukończyć wyścig na 1. lub 2. miejscu.

Lewis Hamilton
fot. McLaren

Lewis Hamilton zostanie Mistrzem, jeśli:

* wygra, Alonso nie zdobędzie punktów, Webber nie zdobędzie wyższej lokaty niż 6. i Vettel nie dobędzie wyższej lokaty niż 3.
*  jeśli rywale nie zdobędą punktów, Hamilton musi wygrać GP Abu Dhabi.

Jest jeszcze jedna kwestia. Oczywiście możliwy jest jeszcze inne ustawienie kierowców na mecie. Wygrana Vettela, 2. miejsce Webbera i 5. lokata Alonso da wszystkim tym kierowcom jednakowo liczbę punktów. 

Tyle na temat pretendentów do tronu.

Robert Kubica
fot. Renault

Kwalifikacje do Grand Prix w Emiratach Arabskich nie były udane dla Roberta Kubicy. Po raz pierwszy (no i ostatni, z pewnością) w tym roku Polakowi nie udało się uzyskać wyniku, który pozwoliłby mu na udział w 3. części. – Walczyłem z samochodem od wczoraj i zwyczajnie nie potrafiliśmy poradzić sobie z problemami. Tył samochodu ślizgał się bardzo dziś wieczorem, więc trudno było wykorzystać moc, aby uzyskać wystarczająco dobry czas. Próbowałem wszystkiego, w wielu zakrętach zjeżdżałem na pobocze. Jestem zawiedziony, że nie jestem w pierwszej dziesiątce, ale jednocześnie to pierwszy raz w tym roku, kiedy mam wybór co do rodzaju opon na niedzielę – i zobaczymy czy uda nam się wykorzystać ten fakt jako przewagę jutro. Sezon jeszcze się nie skończył i spróbujemy zakończyć go z większą liczbą punktów – powiedział Robert Kubica po sobotnich kwalifikacjach.

Wyjątkowo tym razem Polaka wyprzedził jego kolega z teamu. Vitaly Petrov uzyskał czas lepszy o 0,122 sekundy i wystartuje z 10. pola.

 Wyniki 3. sesji treningowej:  

Poz.

Nr

Kierowca

Zespół

Czas

Strata

Liczba

okrążeń

1

5

Sebastian Vettel

Red Bull-Renault

1’40.696

18

2

6

Mark Webber

Red Bull-Renault

1’40.829

0.133

15

3

2

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1’41.280

0.584

13

4

8

Fernando Alonso

Ferrari

1’41.490

0.794

14

5

1

Jenson Button

McLaren-Mercedes

1’41.578

0.882

17

6

12

Vitaly Petrov

Renault

1’41.689

0.993

17

7

3

Michael Schumacher

Mercedes

1’41.690

0.994

18

8

4

Nico Rosberg

Mercedes

1’41.729

1.033

17

9

11

Robert Kubica

Renault

1’41.877

1.181

18

10

22

Nick Heidfeld

Sauber-Ferrari

1’41.893

1.197

20

11

10

Nico Hülkenberg

Williams-Cosworth

1’41.934

1.238

18

12

7

Felipe Massa

Ferrari

1’41.978

1.282

14

13

9

Rubens Barrichello

Williams-Cosworth

1’42.316

1.620

15

14

23

Kamui Kobayashi

Sauber-Ferrari

1’42.566

1.870

16

15

14

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1’42.587

1.891

18

16

15

Vitantonio Liuzzi

Force India-Mercedes

1’42.858

2.162

14

17

17

Jaime Alguersuari

Toro Rosso-Ferrari

1’42.993

2.297

20

18

16

Sebastien Buemi

Toro Rosso-Ferrari

1’43.344

2.648

18

19

19

Heikki Kovalainen

Lotus-Cosworth

1’44.876

4.180

15

20

18

Jarno Trulli

Lotus-Cosworth

1’45.048

4.352

23

21

24

Timo Glock

Virgin-Cosworth

1’45.050

4.354

20

22

21

Bruno Senna

HRT-Cosworth

1’45.490

4.794

16

23

25

Lucas di Grassi

Virgin-Cosworth

1’45.629

4.933

22

24

20

Christian Klien

HRT-Cosworth

1’46.464

5.768

17

 

Wyniki sesji kwalifikacyjnej GP Abu Dhabi: 

Poz.

Nr

Kierowca

Zespół

Q1

Q2 (vs Q1)

Q3 (vs Q2)

1

5

Sebastian Vettel

Red Bull-Renault

1’40.318

1’39.874 (-0.444)

1’39.394 (-0.480)

2

2

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1’40.335

1’40.119 (-0.216)

1’39.425 (-0.694)

3

8

Fernando Alonso

Ferrari

1’40.170

1’40.311 (+0.141)

1’39.792 (-0.519)

4

1

Jenson Button

McLaren-Mercedes

1’40.877

1’40.014 (-0.863)

1’39.823 (-0.191)

5

6

Mark Webber

Red Bull-Renault

1’40.690

1’40.074 (-0.616)

1’39.925 (-0.149)

6

7

Felipe Massa

Ferrari

1’40.942

1’40.323 (-0.619)

1’40.202 (-0.121)

7

13

Rubens Barrichello

Williams-Cosworth

1’40.904

1’40.476 (-0.428)

1’40.203 (-0.273)

8

3

Michael Schumacher

Mercedes

1’41.222

1’40.452 (-0.770)

1’40.516 (+0.064)

9

4

Nico Rosberg

Mercedes

1’40.231

1’40.060 (-0.171)

1’40.589 (+0.529)

10

12

Vitaly Petrov

Renault

1’41.018

1’40.658 (-0.360)

1’40.901 (+0.243)

11

11

Robert Kubica

Renault

1’41.336

1’40.780 (-0.556)

12

23

Kamui Kobayashi

Sauber-Ferrari

1’41.045

1’40.783 (-0.262)

13

14

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1’41.473

1’40.914 (-0.559)

14

22

Nick Heidfeld

Sauber-Ferrari

1’41.409

1’41.113 (-0.296)

15

10

Nico Hülkenberg

Williams-Cosworth

1’41.015

1’41.418 (+0.403)

16

15

Vitantonio Liuzzi

Force India-Mercedes

1’41.681

1’41.642 (-0.039)

17

17

Jaime Alguersuari

Toro Rosso-Ferrari

1’41.707

1’41.738 (+0.031)

18

16

Sebastien Buemi

Toro Rosso-Ferrari

1’41.824

19

18

Jarno Trulli

Lotus-Cosworth

1’43.516

20

19

Heikki Kovalainen

Lotus-Cosworth

1’43.712

21

24

Timo Glock

Virgin-Cosworth

1’44.095

22

25

Lucas di Grassi

Virgin-Cosworth

1’44.510

23

21

Bruno Senna

HRT-Cosworth

1’45.085

24

20

Christian Klien

HRT-Cosworth

1’45.296

Najnowsze