Wspólna trasa Katie Melua i Opel Vauxhall Ampera
Znana na całym świecie zwolenniczka ochrony środowiska i działalności charytatywnej, Katie Melua umocniła szereg międzynarodowych gwiazd muzyki, które wspierają markę Vauxhall. Artystka rozpoczęła międzynarodowe tournée, w którym towarzyszyć jej będzie nowy, ekologiczny Opel Vauxhall Ampera.
Stylowy i ekonomiczny Vauxhall Ampera |
fot. Vauxhall |
Vauxhall Ampera będzie pierwszym autem napędzanym przez silnik elektryczny w całej rozpiętości prędkości. Powstał na tej samej płycie podłogowej co Chevrolet Volt. Przez pierwsze 40 – 80 km, pojazd korzysta z energii elektrycznej magazynowanej w 16-kWh akumulatorze litowo-jonowym. Zasilany energią elektryczną dostarczaną z akumulatora, Ampera nie emituje z układu wydechowego żadnych spalin. Jeśli zajdzie potrzeba dłuższej podróży, wówczas istnieje możliwość przełączenia na benzynowy silnik zwiększający zasięg pojazdu do ponad 500 kilometrów przy pełnym zbiorniku paliwa. Ampera może spokojnie służyć całej rodzinie w codziennej bezproblemowej jeździe. Czas ładowania do pełna akumulatora, z gniazda 230 V to około 3 godziny. Ampera będzie dostępna w sprzedaży od 2012 roku. W Wielkiej Brytanii koszt auta to 28,995 futnów, przy założeniu, że nabywca skorzysta z rządowego programu i otrzyma dofinansowanie do zakupu auta przyjaznego środowisku w wysokości 5000 funtów.
Miłośniczka ekologii Katie Meula. |
fot. Vauxhall
|
Nazwa trasy Katie Melua pochodzi od jej najnowszego albumu „The House”. Będzie przebiegać przez przez 51 europejskich miast. Z okazji rozpoczęcia trasy, Opel Vauxhall przygotował niespodziankę dla fanów artystki. Od środy, 9 marca od 9 rano (GMT) do piątku 11 marca do 9 rano każdy będzie mógł za darmo pobrać najnowszy hit Katie „Walk Lightly on the World”. Plik MP3 można pobrać na www.vauxhall.co.uk i www.facebook.com / vauxhallampera .
Najnowsze
-
To koniec darmowych autostrad w Polsce? Rząd może nie mieć wyjścia
Chociaż obecna koalicja rządząca nie zamierzała realizować obietnic PiS w sprawie szybkiego zniesienia opłat na wszystkich polskich autostradach, docelowo wszystkie miały być bezpłatne. Miały, ale nie wiadomo czy będą, ponieważ rządu może być nie stać na utrzymywanie ich z budżetu państwa. -
Za mały budżet i unieważniony przetarg – budowa nowego odcinka S17 wreszcie (chyba) może się zacząć
-
Motocyklowe zabezpieczenia antykradzieżowe – przegląd rozwiązań na sezon 2024
-
Kierująca „nie zachowała ostrożności” nielegalnie zawracając prosto pod koła busa
-
Rząd dopłaci do zakupu używanych samochodów. Na stole 1,6 mld zł
Zostaw komentarz: