Wrocławska Liga Time Atak Kobiet
W sezonie 2012 wystartuje też Wrocławska Liga Time Atak Kobiet (WLTAK), która została objęta honorowym patronatem Motocainy. Organizatorzy i same uczestniczki zamierzają namówić do udziału tez panie, które licznie przychodzą kibicować czy startują ale w charakterze pilota.
![]()  | 
| fot. Stefan Wyszyński | 
Rywalizacja w gronie pań ma pomóc przełamać bariery związane z umiejętnościami dlatego szczególnie będzie zwracana uwaga na doskonalenie swoich umiejętności, możliwości doświadczenia różnych zachowań auta i wyrobienia odpowiednich odruchów. Dzięki takiemu podejściu zakładany jest docelowy start przynajmniej 10 uczestniczek.
Kierowcom, którzy zajęli pierwsze trzy miejsca w danej klasie w obu rodzajach zawodów wręczane będą pamiątkowe puchary. Jest to pierwszy puchar w Polsce, gdzie będą dwie klasyfikacje – time attack i rajdowa. Również WLTAK będzie miała swoje nagrody.
Pierwsza eliminacja odbędzie się już 18 lutego. Cena wpisowego wynosi 90 zł.
Organizator Mikołaj Kwiatkowski zachęca:
Zaryzykujecie by wykręcić najlepszy czas czy pojedziecie równo i powtarzalnie? Wybór należy do Was!
![]()  | 
| fot. Stefan Wyszyński | 
Zawody dla amatorów sportów motorowych to możliwość doświadczenia rajdowych emocji, maksymalnie szybkiej jazdy a przede wszystkim uświadomienie sobie swoich słabości jako kierowcy. W Polsce organizowanych jest coraz więcej tego typu zawodów, również stolica Dolnego Śląska ma do zaoferowania Wrocławską Ligę Time Attack.
Kierowcy chcących poznać granice swoich umiejętności i możliwości auta mogą wystartować w zawodach WLTA organizowanych na Torze Redeco. Po udanym pierwszym sezonie rozegranym w 2011 roku, organizatorzy zdecydowali się kontynuować cykl, zaproponowali jednak niespotykaną dotąd formułę połączenia różnych rodzajów zawodów. Zaoferowali w cenie jednego wpisowego dwie rywalizacje.
Wrocławska Liga Rajdowa ma być cyklem dwunastu eliminacji. Każde zawody będą się składać z co najmniej siedmiu okrążeń toru, własnym samochodem, po wytyczonej, asfaltowej trasie z profesjonalnym pomiarem czasu za pomocą fotokomórek. W WLR czasy przejazdów będą się sumować i by być sklasyfikowanym trzeba będzie ukończyć wszystkie przejazdy.
Wrocławska Liga Time Attack odbywać się będzie w tym samym czasie, wystarczy przejechać jeden odcinek aby ukończyć zawody – liczy się najlepszy czas ze wszystkich przejazdów!
![]()  | 
| fot. Stefan Wyszyński | 
Na terenie toru będzie też wydzielona strefa serwisowa z namiotem, podnośnikiem i kluczami do wymiany kół oraz strefa kibica, gdzie można będzie na bieżąco śledzić wyniki a także kupić coś do jedzenia i picia.
Terminy eliminacji w sezonie 2012: 
18 luty
10 marzec 
31 marzec 
14 kwiecień 
19 maj 
23 czerwiec 
21 lipiec
18 sierpień 
15 wrzesień 
13 październik 
10 listopad 
08 grudzień
Zawodnicy startują swoimi samochodami w odpowiedniej klasie pojemnościowej. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC i NW i podpisania stosownego oświadczenia podczas rejestracji przed startem. Zawody rozgrywane są z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa obowiązujących na torze a także wymagane są kaski.
Klasy:
- Klasa 0 – do 1350 ccm
 - Klasa 1 – do 1600 ccm
 - Klasa 2 – 1600-2500 ccm
 - Klasa 3 – +2500 2WD
 - Klasa 4 – +2500 AWD
 
Turbo daje przelicznik x 1,7.
Najnowsze
- 
                                                
                                                    
	Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. - 
                                                
                                                    
	Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
 - 
                                                
                                                    
	Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
 - 
                                                
                                                    
	Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
 - 
                                                
                                                    
	Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 



	
	
	
	
	
Zostaw komentarz: