Właściciele Nissanów najsympatyczniejszymi kierowcami?

Podczas badań przeprowadzonych przez Centrum Psychometrii na uniwersytecie Cambridge w Wielkiej Brytanii odkryto, że jednymi z najbardziej sympatycznych i życzliwych ludzi, jakich można spotkać w życiu, są właściciele samochodów marki Nissan.

Jeśli więc ktoś szuka idealnego partnera lub partnerki, powinien szukać właśnie wśród posiadaczy takich aut.

Dzięki zastosowaniu najnowszych technik profilowania osobowości wysnuto wniosek, że kierowcy Nissanów są też najbardziej hojnymi, lojalnymi i przyjaznymi spośród właścicieli samochodów różnych marek w Europie.

Badania wykazały również, że właściciele Nissanów znacznie częściej niż inni przedkładają dobro bliźnich nad swoim, dążą do dobrobytu gospodarczego i sprawiedliwości społecznej.

„Ocena osobowości i stylistyka samochodów są ze sobą powiązane”, twierdzi dr Richard Mills, doktor psychometrii w Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge. „Nasze badania pokazują, że kierowcy Nissanów są ogólnie postrzegani jako życzliwi, hojni i sympatyczni. Są także taktowni i przyjaźnie nastawieni do innych, i uważają, że z natury ludzie kierują się w życiu uczciwością i przyzwoitością”.

Psychometria – znana także jako profilowanie osobowości – to tylko jeden z wielu sposobów, które wykorzystuje Nissan by lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów. Wynikiem tego jest ciągłe ulepszanie interakcji marki z jej klientami w szerokim zakresie doświadczeń: za kierownicą samochodów Nissana, poprzez kontakt online oraz w salonach sprzedaży i centrach serwisowych w całej Europie.

„Psychometria pozwala Nissanowi w optymalny sposób kształtować podróż klienta przez proces zakupu auta i jednocześnie tworzyć samochody, w których właściciel może zakochać się w taki sam sposób, jak ma to miejsce w relacjach międzyludzkich. Właściciele Nissanów cenią sobie bliskie i osobiste relacje z ludźmi, co czyni ich idealnymi partnerami” – dodał Mills.

* Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge wykorzystało w swoich badaniach dane o 824 właścicielach samochodów różnych marek. Celem było znalezienie różnic w profilach osobowościowych pomiędzy posiadaczami Nissanów i klientami innych marek samochodowych.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze