Wirtualny świat Chevroleta
Chevrolet zaprezentował eksperymentalną aplikację „Spark Social City”, która przenosi użytkowników do centrum wirtualnego świata, inspirowanego ich zainteresowaniami i ulubionymi rozrywkami.
„Spark Social City” tworzy dla użytkowników cyfrowe miasto poprzez zintegrowanie ich profilu na portalu Facebook – zainteresowań, grup przyjaciół i minionych wydarzeń – w celu zbudowania niewielkiego zakątka świata przeznaczonego dla konkretnego odbiorcy.
![]() |
fot. Chevrolet |
Użytkownicy mogą następnie zasiąść za kierownicą nowego Chevroleta Sparka i przejechać przez wirtualne, trójwymiarowe miasto, gdzie wszystkie okolice, budynki i drogi są rozpoznawalne.
![]() |
fot. Chevrolet |
Użytkownicy mogą zobaczyć swoje własne miasto „Spark Social City” na kanale YouTube Chevroleta. Aplikacja przygotowana jest na rynki w Korei, Niemczech, Francji, Belgii, Polsce oraz we Włoszech. Na pozostałych rynkach dostępna jest aplikacja w języku angielskim.
![]() |
fot. Chevrolet |
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: