Wirtualny świat Chevroleta
Chevrolet zaprezentował eksperymentalną aplikację „Spark Social City”, która przenosi użytkowników do centrum wirtualnego świata, inspirowanego ich zainteresowaniami i ulubionymi rozrywkami.
„Spark Social City” tworzy dla użytkowników cyfrowe miasto poprzez zintegrowanie ich profilu na portalu Facebook – zainteresowań, grup przyjaciół i minionych wydarzeń – w celu zbudowania niewielkiego zakątka świata przeznaczonego dla konkretnego odbiorcy.
![]() |
fot. Chevrolet |
Użytkownicy mogą następnie zasiąść za kierownicą nowego Chevroleta Sparka i przejechać przez wirtualne, trójwymiarowe miasto, gdzie wszystkie okolice, budynki i drogi są rozpoznawalne.
![]() |
fot. Chevrolet |
Użytkownicy mogą zobaczyć swoje własne miasto „Spark Social City” na kanale YouTube Chevroleta. Aplikacja przygotowana jest na rynki w Korei, Niemczech, Francji, Belgii, Polsce oraz we Włoszech. Na pozostałych rynkach dostępna jest aplikacja w języku angielskim.
![]() |
fot. Chevrolet |
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: