Wirtualny świat Chevroleta
Chevrolet zaprezentował eksperymentalną aplikację „Spark Social City”, która przenosi użytkowników do centrum wirtualnego świata, inspirowanego ich zainteresowaniami i ulubionymi rozrywkami.
„Spark Social City” tworzy dla użytkowników cyfrowe miasto poprzez zintegrowanie ich profilu na portalu Facebook – zainteresowań, grup przyjaciół i minionych wydarzeń – w celu zbudowania niewielkiego zakątka świata przeznaczonego dla konkretnego odbiorcy.
![]() |
fot. Chevrolet |
Użytkownicy mogą następnie zasiąść za kierownicą nowego Chevroleta Sparka i przejechać przez wirtualne, trójwymiarowe miasto, gdzie wszystkie okolice, budynki i drogi są rozpoznawalne.
![]() |
fot. Chevrolet |
Użytkownicy mogą zobaczyć swoje własne miasto „Spark Social City” na kanale YouTube Chevroleta. Aplikacja przygotowana jest na rynki w Korei, Niemczech, Francji, Belgii, Polsce oraz we Włoszech. Na pozostałych rynkach dostępna jest aplikacja w języku angielskim.
![]() |
fot. Chevrolet |
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: