Wirtualne testy Citroena DS3
Tym razem aby mieć samochód i się nim przejechać wcale nie są nam potrzebne kluczyki ani... gotówka. Wystarczy kartka papieru, drukarka, kamera internetowa i głód dobrej zabawy... Citroen DS3 jest w zasięgu naszych rąk.
![]() |
fot. Citroen
|
![]() |
fot. Citroen
|
Pomysł jest doskonały i wcale nie taki skomplikowany jak by się mogło wydawać. To co musimy zrobić to wejść stronę internetową marki i wydrukować dwie „interaktywne” strony PDF, podłączyć naszą kamerę internetową i … rozpocząć przygodę. Umieszczając strony przed naszą kamerą internetową mamy możliwość zbudowania nadwozia auta i wybór jego koloru, a także możemy się nim przejechać. Brzmi abstrakcyjnie? No cóż, w końcu rozszerzanie rzeczywistości musi mieć coś wspólnego z magią.
![]() |
fot. Citroen
|
![]() |
fot. Citroen
|
Za oknem deszcz, więc w oczekiwaniu na prawdziwy samochód „z krwi i kości” mamy dobrą okazję na wirtualne testy Citroena DS3. Producent zaoferował od 15 września unikalną możliwośc zamówienia limitowej liczby 1100 egzemlarzy tego modelu przy okazji salonu we Frankfurcie – w tym 350 przeznaczono na rynek francuski. Dostepne były za pośrednictwem strony www.ds3.citroen.com – w 30 ekskluzywnych wersjach, które miały pokazać bogactwo konfiguracji auta. Ta wstępna faza lansowania produktu znajdzie swój ciąg dalszy pod koniec roku, kiedy to w ręce klientów trafi pełna oferta na DS3.
Źródło: www.ds3.citroen.com
Najnowsze
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Filarami filozofii Alpine jest lekkość, francuski savoir vivre oraz uśmiech na twarzy kierowcy. To te elementy przyświecały projektantom modelu A290, bazującego na niedawno wskrzeszonym Renault 5. Elektryczny hothatch nie tylko pokazuje silną zmianę kierunku rozwoju marki, ale jednocześnie stanowi zapowiedź nadchodzącej gamy. Plany producenta obejmują bowiem aż siedem nowych modeli Alpine, które mają zostać wprowadzone […] -
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Zostaw komentarz: