Karolina Chojnacka

Wielka Brytania zakazuje silników benzynowych i diesli! Są tacy, których to cieszy

Pewna firma jest gotowa na „erę pojazdów elektrycznych”.

Saietta, brytyjska firma technologiczna, opracowała własny, nowy silnik elektryczny do wszystkich rodzajów transportu i wcale nie martwi jej ogłoszony przez rząd Wielkiej Brytanii zakaz sprzedaży samochodów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi od 2030 roku.

Firma jest gotowa na „erę pojazdów elektrycznych” i już może ruszać z produkcją wysokowydajnych silników elektrycznych.

Silnik elektryczny Axial Flux Traction (AFT)

Przeczytaj też: Ustawa o elektromobilności: proponowane zmiany budzą kontrowersje!

Po wygraniu dużego kontraktu badawczego za pośrednictwem Advanced Propulsion Center (APC), Saietta przyspieszyła proces produkcji swojego innowacyjnego silnika elektrycznego Axial Flux Traction (AFT) i planuje teraz, w jaki sposób może pomóc Wielkiej Brytanii w przygotowaniu się do przejścia z „brudnych silników spalinowych” na „czyste pojazdy elektryczne”.

W trakcie realizacji wielu kluczowych projektów, firma opracowuje technologie na rynki światowe, a także w Wielkiej Brytanii. W ramach tego Saietta wkrótce ogłosi partnerstwo, którego celem jest opracowanie czterokołowego pojazdu dostawczego ostatniej mili, przeznaczonego do użytku w środowisku miejskim.

Silnik elektryczny Axial Flux Traction (AFT)

Przeczytaj też: Roztrzaskał Teslę na pół! Bateria wyleciała z auta i w padła do domu wzniecając ogień! A to nie wszystko

Wicher Kist, dyrektor generalny Saietta Group, powiedział:

Jesteśmy gotowi na przyszłość transportu, wprowadzając nowoczesne, lekkie silniki elektryczne, ponieważ tradycyjne silniki spalinowe napędzane benzyną i olejem napędowym docierają do końca swojej drogi.

Silniki Saietta są podobno bardzo wydajne, lekkie, niedrogie i mogą zasilać szeroką gamę pojazdów elektrycznych o zasięgu wystarczającym do codziennego użytku. Jakim dokładnie? Nie podano.

Saietta, dzięki wsparciu rządu, już pracuje nad masową produkcją z producentami i dostawcami pierwszego poziomu. Mając gotowy plan rozwoju, firma rozszerza swoją gamę silników, aby objąć nim wszystko, od skuterów po autobusy, a także zastosowania morskie i turbiny wiatrowe.

Wicher Kist dodaje:

Nie ma wątpliwości, że globalne ocieplenie zakończyło „erę ICE” i rozpoczęła się „era EV”. Opracowaliśmy odpowiedni produkt, w odpowiedniej cenie, który jest odpowiedni dla pojazdów elektrycznych na całym świecie.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze