
Whispers – aplikacja tylko dla posiadaczy Roll’s Royce’ów
Aplikacja Whispers daje możliwość bezpiecznej komunikacji pomiędzy klientami Rolls-Royce’a z całego globu. Biletem wstępu jest posiadanie nowego Rolls-Royce’a.
Klienci Rolls-Royce’a są unikalną częścią społeczeństwa: to przedsiębiorcy, wizjonerzy, głowy państw, monarchowie, twórcy i najjaśniejsze gwiazdy przemysłu rozrywkowego. Mobilny styl życia tej grupy zachęcił jej członków do poszukiwania sposobów, które umożliwiłyby im na bardziej systematyczne i osobiste zaangażowanie w markę.
Whispers został w pełni wdrożony w Wielkiej Brytanii, kontynentalnej Europie, na Bliskim Wschodzie i USA, a duża liczba klientów Rolls-Royce’a już czerpie korzyści z przynależności do tej ekskluzywnej grupy.
Whispers oferuje klientom możliwość bezpiecznej współpracy z innymi właścicielami Rolls-Royce’ów, szefostwem i zarządem Rolls-Royce’a, dzielenia się pomysłami, możliwościami biznesowymi oraz społecznymi kontaktami, które umocnią i zainspirują tych, którzy zmieniają świat. Współpracując z ekspertami, mogą zaprojektować i wybudować własny tor wyścigowy albo zamówić spersonalizowany zestaw do gry w Monopol, w którym znajdą się ich własne nieruchomości czy inne dobra.
W ofercie są także luksusowe wyprawy po całym świecie. Ekspedycja do Antarktyki czy na afrykańskie safari zostanie zorganizowane po kilku kliknięciach w ekran. Użytkownicy Whispers są zapraszani na ekskluzywne wydarzenia organizowane przez markę Rolls-Royce, np. zwiedzanie prywatnych kolekcji najznamienitszych marszandów świata czy weekend w Villa D-Este podczas Concours D’Elegance.
Whispers to ekskluzywna cyfrowa przestrzeń dla klientów Rolls-Royce’a z całego świata. Wciąż ewoluująca – by zapewnić swoim użytkownikom aktualne, dopasowane do ich zainteresowań treści – przyciąga do siebie wiele z najbardziej wpływowych i interesujących osobowości tego świata.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: