
W Arłamowie poznamy rajdowego Mistrza Polski!
W dniu dzisiejszym rusza ostatnia runda rajdowych mistrzostw Polski - 2. Rajd Arłamów. Do rywalizacji w rajdzie zgłosiło się jedynie 28 załóg, a zawodniczki reprezentować będzie Katarzyna Pytel-Majkowska.
Mimo słabej obsady rajd może być bardzo emocjonujący, gdyż w grze o najwyższy, rajdowy laur wciąż pozostaje trzech kierowców: Łukasz Habaj, Bryan Bouffier i ubiegłoroczny zwycięzca Rajdu Arłamów, Grzegorz Grzyb. Po siedmiu rozegranych rundach różnice punktowe w czołówce są minimalne.
Trasę ośmiu odcinków specjalnych wytyczono na bardzo wymagających, krętych drogach wschodniej części województwa podkarpackiego. Po zmroku będą rozgrywane 4 odcinki piątkowe, a w sobotę rywalizacja rozpocznie się z samego rana. Zawodnicy wystartują do rajdu z przemyskiego rynku, w piątek, 13 listopada, o godz. 15:30. Na metę pod Hotelem Arłamów (gdzie przez cały rajdowy weekend znajdować się będzie baza rajdu i park serwisowy) dotrą w sobotę, o godz. 16:00. Wtedy też poznamy nowego Mistrza Polski.

Jedyną kobietą wśród zawodników będzie Katarzyna Pytel Majkowska, która towarzyszyć będzie Markowi Temple w Subaru Imprezie grupy Open z numerem 8:
– Na Rajdzie Arłamów nigdy nie startowałam, ale rok temu uczestniczyłam w nim w roli sędziego. Nie znam charakteru tych tras, a i tym samochodem jedziemy dopiero drugi raz – debiut miał miejsce na Cieszyńskiej Barbórce. Więc założenie na rajd jest takie, by poznać auto i dobrze się bawić! Decyzje o większości tytułów na koniec sezonu już zapadły, stąd frekwencja na tym rajdzie nie powala. Liczę jednak na emocje i rajdową atmosferę, trzymajcie mocno kciuki za nasz start – mówi Kasia przed startem.
Harmonogram rajdu i jego wyniki możecie śledzić na oficjalnej stronie: www.rajdarlamow.pl .
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: