Volvo bawi się z Facebook’iem

Jesteście uzależnione od Facebook'a i macie na nim dużo znajomyych? Cenicie samochody Volvo? Postępujecie w zgodzie z ekologią i lubicie wirtualne wycieczki? Mamy dla was pomysł: wybierzcie się w 80 dni dookoła Świata w konkursie DRIVe Around The World.

Przejażdzka tym samochodem, ale tylko wirtualna w ramach konkursu na Facebook
fot. Volvo

„DRIVe Around The World”, rozpoczął się 16 listopada i potrwa aż do 5 lutego. Każdy kto zechce wziąć w konkursie musi zarejestrować się na stronie www.facebook.com/volvo. Uczestnicy będą mieli niespotykaną okazję do przejażdzki 1333 kilometrów nowym Volvo C30 i to razem ze swoimi znajomymi!

Każda z osób biorących udział w konkursie ma za zadanie przejchać spalającym zaledwie 3,8l/100km Volvo 1333 wirtualnych kilometrów (na tyle starcza bak), a następnie przekazać samochód swojemu znajomemu, ten z kolei…swojemu znajomemu, a ten…znajomemu. Liczy się wielkość Twojej sieci kontaktów! Ukończenie konkursu jest równoznaczne z okrążeniem kuli ziemskiej – ciekawa i tania wycieczka dookoła Świata!

Zmagania wszystkich uczestników można będzie śledzić na Facebook’u i choć liczy się dobra zabawa, konkurs ma jeszcze jeden cel-bardzo istotny! Volvo Cars w imieniu zwycięskiego zespółu przekaże certyfikowanej przez ONZ organizacji Myclimate 15 000 euro. Tyle właśnie potrzeba na neutralizację dwutlenku węgla wytworzonego przez jedną osobę w trakcie całego jej życia.

Łączenie zabawy ze szczytnym celem to świetny pomysł, a wy jak uważacie? Obejrzyjcie filmik o DRIVe Around The World i zastanówcie się czy warto się dołączyć!

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze