
Volkswagen Touareg R z napędem hybrydowym plug-in. Ile kosztuje w Polsce?
Klienci mogą już zamawiać Volkswagena Touareg R z napędem hybrydowym plug-in. SUV Volkswagena potrafi poruszać się w trybie elektrycznym do prędkości 140 km/h. Wersja R, tak samo jak i pozostałe odmiany modelu, jest standardowo wyposażona w napęd na cztery koła – 4MOTION. Ile kosztuje?
Touareg R jest pierwszym modelem spod znaku R, którego wyposażono w napęd hybrydowy typu plug-in. zespół napędowy Touarega R składa się z turbodoładowanego silnika benzynowego V6 o pojemności 2995 cm3 i mocy 250 kW/340 KM, elektrycznego silnika o mocy 100 kW/136 KM i znajdującego się pod podłogą bagażnika akumulatora litowo-jonowego o pojemności 17,9 kWh.
8-biegowa skrzynia Tiptronic oraz napęd na cztery koła 4Motion są standardowym wyposażeniem modelu. Hybrydowy Touareg R może poruszać się wyłącznie dzięki silnikowi elektrycznemu aż do prędkości 140 km/h.
W pakiecie R-Line Black Style znajdziemy logo R na osłonie chłodnicy, nadkolu oraz klapie bagażnika, przyciemniane klosze tylnych lamp LED, dedykowane dla tego modelu zderzaki w sportowej stylistyce, oraz lakierowane na czarny połysk – tylny dyfuzor, osłona chłodnicy, obudowy lusterek zewnętrznych i listwy dekoracyjne wokół szyb.
O dobre oświetlenie drogi przed Touaregiem dbają matrycowe reflektory LED IQ. Light. W ramach wyposażenia dodatkowego Touareg R poruszać się może na 22-calowych obręczach „Estoril”.
Nowością Volkswagena jest także opcjonalny system Travel Assist, dzięki któremu najnowszy Touareg może poruszać się półautomatycznie z prędkością do 250 km/h.
Jako pierwszy hybrydowy SUV z napędem typu plug-in na świecie, model R może być także wyposażony w system Trailer Assist, który ułatwia manewrowanie z przyczepą.
Bogato wyposażony Touareg R debiutuje na polskim rynku w cenie od 395.990 zł.
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: