
Volkswagen T-Roc Cabriolet – debiut wkrótce!
Kabriolet na bazie niedużego SUV-a Volkswagena będzie miał swoją oficjalną premierę na wrześniowym salonie samochodowym we Frankfurcie.
Volkswagen zrezygnował ze swoich kabrioletów – Golfa, Beetla (ten model w ogóle zniknął z rynku) oraz Eosa – ponieważ są to samochody zbyt niszowe. Mimo to producent wchodzi w jeszcze większą niszę – kabrioletu na bazie SUV-a. Ostatnio taki model miał w swojej ofercie Range Rover, ale Evoque Convertible nie zdobył popularności. Czy z T-Rokiem będzie inaczej? Przekonamy się, gdy wejdzie do sprzedaży.
Samochód wyposażono w materiałowy dach, który składa się elektrycznie w zaledwie dziewięć sekund. Można nim operować również w czasie jazdy, ale nie wolno przekraczać wtedy 30 km/h. Zarówno dachem jak i jednoczesnym podnoszeniem oraz opuszczaniem wszystkich szyb operujemy przyciskami umieszczonymi między fotelami.
T-Roc Cabriolet jest autem znacznie mniej praktycznym, niż jego odmiana z zamkniętym nadwoziem. Przewieziemy nim tylko cztery osoby, a kufer ma 284 l pojemności. Bagaże wsadzamy do niego przez nieduży lufcik.
SUV Volkswagena z otwartym nadwoziem zadebiutuje podczas wrześniowego salonu we Frankfurcie, a na drogi wyjedzie wiosną 2020 roku. Dostępny będzie z wyposażeniem Style oraz R-Line, wyróżniającym się sportowymi dodatkami. Pod maską znajdziemy silnik 1.0 TSI o mocy 115 KM oraz 1.5 TSI 150 KM, oba opcjonalnie dostępne z siedmiobiegową skrzynią DSG i napędzające wyłącznie przednie koła.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Wyobrażasz sobie ładowanie elektryka na 500 km w czasie krótszym niż poranna kawa? Chińscy giganci właśnie tego dokonali - ich najnowsze baterie biją rekordy szybkości ładowania! -
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – relacja z hołdu bohaterom
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
-
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Kabriolet i suv? nie za dużo tego na raz? Nie dla mnie. Wolę prawdziwego suva jak mój rexton 2.2 w dieslu. chyba jestem tradycjonalistką 🙂