
Volkswagen T-Roc Cabriolet – debiut wkrótce!
Kabriolet na bazie niedużego SUV-a Volkswagena będzie miał swoją oficjalną premierę na wrześniowym salonie samochodowym we Frankfurcie.
Volkswagen zrezygnował ze swoich kabrioletów – Golfa, Beetla (ten model w ogóle zniknął z rynku) oraz Eosa – ponieważ są to samochody zbyt niszowe. Mimo to producent wchodzi w jeszcze większą niszę – kabrioletu na bazie SUV-a. Ostatnio taki model miał w swojej ofercie Range Rover, ale Evoque Convertible nie zdobył popularności. Czy z T-Rokiem będzie inaczej? Przekonamy się, gdy wejdzie do sprzedaży.
Samochód wyposażono w materiałowy dach, który składa się elektrycznie w zaledwie dziewięć sekund. Można nim operować również w czasie jazdy, ale nie wolno przekraczać wtedy 30 km/h. Zarówno dachem jak i jednoczesnym podnoszeniem oraz opuszczaniem wszystkich szyb operujemy przyciskami umieszczonymi między fotelami.
T-Roc Cabriolet jest autem znacznie mniej praktycznym, niż jego odmiana z zamkniętym nadwoziem. Przewieziemy nim tylko cztery osoby, a kufer ma 284 l pojemności. Bagaże wsadzamy do niego przez nieduży lufcik.
SUV Volkswagena z otwartym nadwoziem zadebiutuje podczas wrześniowego salonu we Frankfurcie, a na drogi wyjedzie wiosną 2020 roku. Dostępny będzie z wyposażeniem Style oraz R-Line, wyróżniającym się sportowymi dodatkami. Pod maską znajdziemy silnik 1.0 TSI o mocy 115 KM oraz 1.5 TSI 150 KM, oba opcjonalnie dostępne z siedmiobiegową skrzynią DSG i napędzające wyłącznie przednie koła.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Kabriolet i suv? nie za dużo tego na raz? Nie dla mnie. Wolę prawdziwego suva jak mój rexton 2.2 w dieslu. chyba jestem tradycjonalistką 🙂