
Volkswagen ID.4 – elektryczny SUV zdobył tytuł World Car of the Year 2021!
World Car Awards są przyznawane przez jury, które składa się z ponad 90 dziennikarzy motoryzacyjnych z 24 krajów. Jurorzy wybierają najbardziej innowacyjne modele dostępne na świecie
Jurorzy konkursu szczególnie docenili przyjazność ID.4 dla środowiska, która objawia się brakiem lokalnej emisji CO2, a także innowacyjne rozwiązania zastosowane w tym modelu. Na przykład, dostępny jako opcja innowacyjny wyświetlacz Head-Up z rozszerzoną rzeczywistością.
Wyświetla on ważne dla kierowcy informacje jako trójwymiarowy obraz, który znajduje się w odległości od trzech do dziesięciu metrów przed autem. Oznacza to, że wyświetlacz doskonale integruje się z rzeczywistym otoczeniem samochodu.
Gdy włączony jest aktywny tempomat (ACC) lub opcjonalny system Travel Assist, auto znajdujące się przed ID.4 zostaje podświetlone na wyświetlaczu Head-Up i samochód automatycznie utrzymuje od niego określony dystans.
ID.4 wyznacza również standardy w zakresie cyfryzacji. Samochód bezprzewodowo może otrzymywać nie tylko regularne aktualizacje oprogramowania, ale również nowe funkcje.
Volkswagen jest pierwszym producentem w segmencie aut popularnych, który od lata tego roku będzie oferować taką możliwość. Dzięki temu samochód ma zawsze najnowsze oprogramowanie. Ta funkcja jest ważnym krokiem w kierunku tworzenia nowych modeli biznesowych.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: