Utrata prawka = upokorzenie?
Jeździsz nierozsądnie? Uważaj możesz stracić prawo jazdy i poznać smak upokorzenia. Z takim przesłaniem zrealizowała nową kampanie społeczną firma Clemenger BDDO.
![]() |
|
fot.Clemenger BDDO
|
Zniechęcenie kierowców do zaprzestania łamania przepisów jest trudne. Jedne z najczęstszych wykroczeń to nadmierna prędkość, nie dostosowywanie się do sygnalizacji świetlnej, a także jazda pod wpływem środków odurzających czy korzystanie z telefonów w czasie jazdy.
Jak sprawić, aby kierowcy zmienili swoje złe nawyki i zaczęli jeździć bezpiecznie? Na interesujący pomysł wpadła agencja reklamowa Clemenger BDDO tworząc kampanie społeczną dla MAC ubezpieczyciela z południowej Australii. W cyklu bilbordów wykorzystano motyw upokorzenia. Bo jak można nazwać reakcję na randkę na rowerze w foteliku dla dziecka z kaskiem opinającym naszą piękną fryzurę. Czy na przykład rzemieślnika, który zamiast jechać do swojej pracy pickupem, musiał załadować cały swój sprzęt na osiołka albo matkę, która nie może odwieść swoich dzieci do szkoły?
Ciekawe jak wpłynie ta kampania na mieszkańców Australii czy przedstawienie im zmian, jakie mogą zajść w ich życiu zawodowym, jak i społecznym po utracie prawa jazdy spowoduje, że zaczną bezpieczniej jeździć?
![]() |
|
fot.Clemenger BDDO
|
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.


Zostaw komentarz: