Urocze kaski na motocykl lub skuter

Lubisz wszystko co słodkie, a najchętniej różowe? Kup sobie kask, który zapewni Ci rozpoznawalność. Idealny zarówno dla motocyklistki, jak i dla kobiet jeżdzących skuterami.

Z taką stokrotką będziesz rozpoznawalna w całym regionie.
fot. Guru and Givi

Wsiadając na motocykl lub skuter niektóre panie chcą być nieprzystępne, wręcz gniewne, inne słodkie, nieomalże infantylne – wszystko po to, aby podkreślić, że na jednośladzie jedzie kobieta – zwykle indywidualistka. Pod przykrywką twardej, silnej amazonki, drzemie w wielbicielkach jednośladów potrzeba, aby czasem pokazać pazurki, błysnąć świetną umiejętnoścą jazdy, ale też odrobiną kobiecości.

Od kilku lat także na rynek polski, a nie jak do tej pory – południowoeuropejski – wkraczają produkty dedykowane fankom, lub po prostu użytkowniczkom jednośladów. Właśnie dla kobiet, które lubią oznajmiać otoczeniu swoją kobiecość, przeznaczone są kaski, będąc kooperacją marek Guru i Givi.

Damska kolekcja kasków na sezon 2010 zawiera także egzemplarze lakierowane na różowo. Abstrachując od rozważań, czy ten kolor rzeczywiście odzwierciedla „kobiecość”, trudno będzie polemizować z faktem, że za sterami jednoślada prowadzonego przez osobę w takim kasku, zasiada własnie płeć piękna. Przeciwniczki różowego modelu, mają do wyboru także kaski białe (praktyczne na upalne dni) lub czarne. Niezależnie od barwy lakierowania motywem przewodnim tej kolekcji są stokrotki, które zdobią kask na boku.

Kaski (modele serii X05) posiadają wygodną szybkę przeciwsłoneczną i dostępne są także w typowo damskich, małych rozmiarach. Można je kupić za niecałe 150 euro, a więc około 700 złotych.

 

 

Najnowsze

Kup Fiata w ten weekend!

W sklepach z ubraniami zaczynają się wyprzedaże, a w salonach samochodowych Fiata wielkie obniżki. Fiat bez VAT to szansa na zakup samochodu tańszego o 22%. Tylko w ten weekend!

fot. Fiat

Atrakcyjna dla każdego oferta „Fiat bez VAT”  skierowana jest do wszystkich klientów marki. Nie tylko obciążone podatkiem VAT firmy mogą więc skorzystać na 22% upuście.

Zakup Fiatów należy rozważyć już jutro, a więc 25 czerwca i w sobotę – 26ego we wszystkich salonach sprzedaży marki. Oferta obowiązywać będzie na wybrane modele.

– Fiata Pandę kupimy więc już od tylko  22 943 zł brutto

– Fiat Grande Punto to wydatek też mniejszy niż 30 tysięcy. Ceny samochodów będą zaczynać się od 28 270 zł brutto

– nowe Punto Evo kupimy od 35 tysięcy 238 złotych

– marząc o Bravo musimy liczyć się z wydatkiem 38 516 zł brutto

– zwolenniczki przestronnej Cromy muszą zarezerwować sobie w portelu przynajmniej 72 943 złote

– potencjalne nabywczyni Linei zmieszczą się w kwocie 35 tysięcy złotych, kupując najtańszą wersją auta za 34 008 zł brutto

Oczekując na rzesze klientów, dealerzy przedłużą godziny swojej pracy. Zarówno w piątek i w sobotę salony czynne będą od 9:00 do 20:00.

Jeśli zamiast rabatu marzycie o innej promocj Fiat przygotował też coś dla was.  „Fiat bez VAT” to również specjalna oferta kredytowa –  kredyt na 5 lat będzie posiadał  0% oprocentowania.

Udanych zakupów!

Najnowsze

Już wkrótce Auto Moto Show

Już w najbliższy weekend w sosnowieckiej hali Expo odbędzie się Auto Moto Show - jedna z najważniejszych imprez motoryzacyjnych w Polsce. Co w tym roku zaproponują nam organizatorzy?

 

fot. GM

Kolejna edycja Auto Moto Show zapowiada się na prawdziwą gratkę dla koneserek starych samochodów, miłośniczek nowinek i kobiet wrażliwych na samochodowy design. W planie bowiem prezentacja Audi R8 Roadster, Alfa Romeo Giulietty i najnowszego Volvo S60 oraz klasyków Forda T i Citroena DS21.

 

Wśród ciekawostek znajdzie się też stworzony przez studentów Politechniki Gliwickiej bolid Greenpower, seryjnie produkowany samochód elektryczny, który przechodzi teraz organizowany przez Vatenfala test oraz Marotti – napędzany motocyklowym silnikiem wyścigowy trójkołowiec.
Tegoroczne Auto Moto Show to aż trzy dni imprez, z których każda przebega pod innym tematem przewodnim:
– pierwszy dzień – piątek to  prezentacja nowości motoryzacyjnych, z mocnym akcentem na ekologie, samochody hybrydowe, elektryczne
– sobota przebiegać będzie pod kątem najnowszych rozwiązań elektronicznych, zarówno związanych z bezpieczeństwem jazdy jak i nawigacją czy jakością dźwięku (car audio)
– ostatni dzień targów poświęcony będzie sportom samochodowym, tuningowi  i, co ciekawe chemii, kosmetykom motoryzacyjnym i paliwom.
Podczas sosnowieckich targów odbędzie się także wiele imprez sportowych, wśród nich zaś niespotykana szansa na przejażdżkę po przenośnym torze off-roadowy mz podjazdem o nachyleniu 41 stopni (na drodze  jest to równe nachyleniu około 80%.).

Auto Moto Show zapowiada więc ekologię, emocję i elektronikę.

Godziny otwarcia Targów:
* 25 czerwca 2010, piątek: 11:00-19:00
* 26 czerwca 2010, sobota: 9:00-19:00
* 27 czerwca 2010, niedziela: 9:00-18:00

Cennik biletów:
– dzieci do lat 6 – wstęp za darmo
– bilet ulgowy: 10 zł
– koszt biletu ormalego: 15 zł
– bilet rodzinny (dzieci do 16. roku życia i rodzice): 25 zł

Więcej o targach poczytasz tutaj.

Najnowsze

Graj z Mitsubishi!

W związku z lipcową premierą nowego Mitsubishi ASX, firma wypuściła na rynek grę komputerową ASX Challenge Game - ta okazała się ogromny sukcesem. Czy podobnie będzie z samochodem?

 

fot. Mitsubishi

Ta gra w niecały miesiąc od swej premiery przyciągnęła ponad 50 000 graczy, a dziś znów debiutuje nowymi dodatkami: dwoma kolejnymi mini grami (‘Bagażnikowa łamigłówka’ oraz ‘Podmiejski wyścig’) oraz dwiema nowymi misjami (‘Znajdź kotka’ i ‘Chłopak na posyłki’).

Stworzona przez Double Fusion gra wykorzystuje system sztucznej inteligencji do tworzenia symulacji ruchu drogowego, który uwzględnia inne pojazdy, światła drogowe oraz układ ulic o ruchu jednokierunkowym. Jest ona również dostępna ze strony Facebooka.

Nowe dodatki odsłaniają zupełnie nowe możliwości  umożliwiają gromadzenie dodatkowych punktów.

A na czym polegająją?

Bagażnikowa łamigłówka
Tym razem gracz ma za zadanie w jak najkrótszym czasie załadować do  bagażnika nowego modelu ASX wszystkie podane mu przedmioty. Może on je przenosić i umieszczać w przedziale bagażowym niczym elementy układanki, co umożliwia ich najbardziej ergonomiczne rozmieszczenie.

Podmiejski wyścig
W tym etapie gracz zasiada za sterami modelu ASX i wciskając gaz do dechy walczy o pierwsze miejsce w trybie klasycznym, arcade i rajdowym. Punkty otrzymuje się tylko za ukończenie wyścigu na jednym z trzech pierwszym miejsc. Wyścig ma charakter weekendowy.

Znajdź kotka
Historia z niewinnym tytułem to opowieść  rodem z  dreszczowców Hollywood – leniwy kotek Pan Mruczuś ostatni raz widziany był kilka dni wcześniej i od tamtej pory słuch po nim zaginął. Czekająca na niego roidzina, tracąc wszelką nadzieję drukuje plakaty opisujące zgubę. Zadaniem gracza jak najszybsze rozwieszenie ich w różnych punktach miasta-oczywiście podróżując ASX.

Chłopak na posyłki
Po dniu  pracy , gracz ma za zadanie przed powrotem do domu odebrać zakupy i pizzę. Misja wymaga sprawnego poruszania się po mieście i wypełnienia wszystkich zleceń. W nagrodę otrzymujemy dodatkowe punkty oraz mamy szansę wspiąć się w ogólnej klasyfikacji ASX

W grę można grać do końca czerwca udając się bezpośrednio na stronę www.mitsubishi-cars.co.uk/game lub przez nową stronę fanklubową Mitsubishi ASX pod adresem www.Facebook.com/ASXcrossover. Niestety przeliczanie punktów na nagrody dotyczy tylko mieszkańców Wielkiej Brytanii.

Najnowsze

Europejczycy wybierają niemieckie samochody

Volkswagen, Audi, Mercedes-Benz to najpopularniejsze wśród Europejczyków marki samochodów. Mieszkańcy starego kontynentu najczęściej poszukują sedanów. Jeśli mowa o europejskim samochodzie - to tylko w kolorze czarnym.

fot. Frendl

Europejczycy zwracają się w stronę klasycznych linii sedanów. Tego typu nadwozia cieszą się największą popularnością w Rumunii (59,3%). Polska zajmuje pod tym względem drugie miejsce z 47,4% osób kierujących swoje zainteresowanie w stronę sedanów. Kolejne miejsca preferencji dotyczących typu poszukiwanego samochodu różnicują już jednak mieszkańców europejskich państw. Rodzinni w swoich motoryzacyjnych upodobaniach okazali się Polacy, Francuzi, Włosi i Niemcy – oni najczęściej poszukują samochodów kombi. Rumuni wybierają samochody pozwalające na jazdę po stepowych bezdrożach – drugim najczęściej wybieranym typem samochodu okazały się tam SUVy.

Popularne marki – co kraj to obyczaj
Marką, która cieszy się największym zaufaniem w Niemczech, Polsce i Rumunii jest Volkswagen. Modeli tego producenta szuka niemal 20% Niemców i Rumunów, oraz prawie 18% Polaków. Francuzi i Włosi częściej szukają samochodów Audi (odpowiednio 19,3% i 16,4%). Co ciekawe ani mieszkańcy kraju znad Sekwany ani znad Tybru nie poszukują zbyt często swoich narodowych marek – Peugeota i Fiata. Rodzimi producenci uplasowali się w tych krajach na ostatnich pozycjach pierwszej piątki. 

Model – ma znaczenie
Ranking pięciu najbardziej popularnych modeli nie do końca pokrywa się z upodobaniami Europejczyków do określonych marek. Okazuje się bowiem, że najczęściej poszukiwanym jest BMW z serii 3. Modelem tym najbardziej zainteresowani są Francuzi (6,8%), Rumunii (6,5%) oraz Włosi (5,6%). Niemcy pozostają wierni VW, na piedestale stawiając VW Golfa (4,98%) a Polacy kierują się w stronę Audi A4 (5,4%). Co ciekawe – w ciągu pierwszych miesięcy bieżącego roku – upodobania Polaków co do modeli zmieniły się w stosunku do roku ubiegłego. Pierwszą piątkę najbardziej popularnych modeli 2009 roku tworzyły bowiem: Opel Astra, VW Golf, BWM seria 3, Audi A4 oraz Volkswagen Passat.  

fot. Frendl

Europejczycy lubią czerń
Oprócz zaufania do niemieckich producentów, mieszkańców starego kontynentu łączy również fakt upodobania pojazdów w czarnym kolorze (najbardziej popularny w Niemczech). Kolejne preferencje kolorystyczne wprowadzają nieco zróżnicowania – Polacy i Niemcy na drugim miejscu wybierali kolor srebrny (odpowiednio 35,3% i 55,5%). W rankingu Francji, Włoch i Rumunii z kolei na drugim miejscu znajduje się kolor biały. Polacy, najbardziej z badanych narodów, gustują w żywych barwach – prawie 17 proc. szuka samochodu niebieskiego, a niecałe 10 proc. poszukuje czerwonego pojazdu.  

Najwięcej aut niemieckich – do Polski
Międzynarodowy handel samochodami używanymi cały czas zyskuje na znaczeniu. Dane zebrane w pięciu europejskich państwach jasno wskazują, że 1/4 samochodów sprzedawanych w niemieckim serwisie mobile.de jest kupowanych przez obcokrajowców – 29 proc. z nich trafia do Polski, 11 proc. do Rumunii, po 7 proc.  do Francji i Włoch.

Źródło: mobile.de

Najnowsze