Trzeci trening w Sao Paulo
Deszcz pokrzyżował zupełnie plany zespołów podczas ostatniego treningu w pobliżu Sao Paulo. Opady były tak intensywne, że przez sporą część czasu kierowcy nie mogli wyjechać na tor. Gdy rozpoczęto sesję większość kierowców bardzo ostrożnie potraktowała sobotni trening.
Nico Rosberg wielokrotnie był najszybszy podczas treningów |
![]() |
fot. Williams
|
Po dziesięciu minutach od rozpoczęcia regulaminowego czasu sesji ogłoszono, że nadciągają intensywne opady i burza. Helikoptery medyczne nie byłyby w stanie w takich warunkach wystartować, co uniemożliwiało start treningu.
Sesja rozpoczęła się po ustaniu opadów o godzinie 16:42 naszego czasu. Niestety, zespoły nie miały możliwości, aby popracować nad ustawieniami samochodów, ponieważ regulamin przewiduje, że pomiędzy sesjami muszą być 2 godziny przerwy. W związku z tym trening zakończył się o godzinie 17:00.
Tor był zupełnie mokry, co więcej znajdowały się na nim miejsca, gdzie woda spływała i gromadziła się w zagłębieniach. Już po kilku minutach „aquaplaningu” doświadczyli Romain Grosjean i Fernando Alonso. Obydwaj kierowcy Renault nie byli w stanie utrzymać bolidów na torze i ratowali się przemierzając spore odległości po trawnikach. Niestety, mimo powrotu na tor młody Romain Grosjean ponownie nie opanował swojego samochodu i uderzył w barierę. W konsekwencji pojawiła się czerwona flaga na 4 minuty przed końcem sesji. Większość kierowców bardzo ostrożnie potraktowała sobotni trening.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba |
1 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:23.182 |
– |
9 |
2 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:23.832 |
0.043 |
7 |
3 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:24.122 |
0.145 |
6 |
4 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:24.125 |
0.200 |
5 |
5 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:24.149 |
0.209 |
4 |
6 |
8 |
Romain Grosjean |
Renault |
1:24.389 |
0.291 |
5 |
7 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:24.443 |
0.297 |
5 |
8 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:24.859 |
0.319 |
5 |
9 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:24.867 |
0.406 |
5 |
10 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:25.440 |
0.435 |
5 |
11 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:25.508 |
0.492 |
4 |
12 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren Mercedes |
1:25.685 |
0.548 |
5 |
13 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:26.224 |
0.555 |
6 |
14 |
23 |
Rubens Barichello |
Brawn GP |
1:26.530 |
0.615 |
4 |
15 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:27.047 |
0.634 |
4 |
16 |
21 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India |
1:27.341 |
0.636 |
4 |
17 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:27.798 |
0.678 |
4 |
18 |
3 |
Giancarlo Fisichella |
Ferrari |
1:29.285 |
0.712 |
4 |
19 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:29.895 |
0.727 |
3 |
20 |
10 |
Kamui Kobayashi |
Toyota |
1:30.259 |
0.961 |
4 |
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: