Trzeci trening w Sao Paulo
Deszcz pokrzyżował zupełnie plany zespołów podczas ostatniego treningu w pobliżu Sao Paulo. Opady były tak intensywne, że przez sporą część czasu kierowcy nie mogli wyjechać na tor. Gdy rozpoczęto sesję większość kierowców bardzo ostrożnie potraktowała sobotni trening.
| Nico Rosberg wielokrotnie był najszybszy podczas treningów |
![]() |
|
fot. Williams
|
Po dziesięciu minutach od rozpoczęcia regulaminowego czasu sesji ogłoszono, że nadciągają intensywne opady i burza. Helikoptery medyczne nie byłyby w stanie w takich warunkach wystartować, co uniemożliwiało start treningu.
Sesja rozpoczęła się po ustaniu opadów o godzinie 16:42 naszego czasu. Niestety, zespoły nie miały możliwości, aby popracować nad ustawieniami samochodów, ponieważ regulamin przewiduje, że pomiędzy sesjami muszą być 2 godziny przerwy. W związku z tym trening zakończył się o godzinie 17:00.
Tor był zupełnie mokry, co więcej znajdowały się na nim miejsca, gdzie woda spływała i gromadziła się w zagłębieniach. Już po kilku minutach „aquaplaningu” doświadczyli Romain Grosjean i Fernando Alonso. Obydwaj kierowcy Renault nie byli w stanie utrzymać bolidów na torze i ratowali się przemierzając spore odległości po trawnikach. Niestety, mimo powrotu na tor młody Romain Grosjean ponownie nie opanował swojego samochodu i uderzył w barierę. W konsekwencji pojawiła się czerwona flaga na 4 minuty przed końcem sesji. Większość kierowców bardzo ostrożnie potraktowała sobotni trening.
|
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba |
|
1 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:23.182 |
– |
9 |
|
2 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:23.832 |
0.043 |
7 |
|
3 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:24.122 |
0.145 |
6 |
|
4 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:24.125 |
0.200 |
5 |
|
5 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:24.149 |
0.209 |
4 |
|
6 |
8 |
Romain Grosjean |
Renault |
1:24.389 |
0.291 |
5 |
|
7 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:24.443 |
0.297 |
5 |
|
8 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:24.859 |
0.319 |
5 |
|
9 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:24.867 |
0.406 |
5 |
|
10 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:25.440 |
0.435 |
5 |
|
11 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:25.508 |
0.492 |
4 |
|
12 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren Mercedes |
1:25.685 |
0.548 |
5 |
|
13 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:26.224 |
0.555 |
6 |
|
14 |
23 |
Rubens Barichello |
Brawn GP |
1:26.530 |
0.615 |
4 |
|
15 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:27.047 |
0.634 |
4 |
|
16 |
21 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India |
1:27.341 |
0.636 |
4 |
|
17 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:27.798 |
0.678 |
4 |
|
18 |
3 |
Giancarlo Fisichella |
Ferrari |
1:29.285 |
0.712 |
4 |
|
19 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:29.895 |
0.727 |
3 |
|
20 |
10 |
Kamui Kobayashi |
Toyota |
1:30.259 |
0.961 |
4 |
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Zostaw komentarz: