
Toyota Yaris GR Sport inspirowana sukcesami sportowymi zespołu Toyota Gazoo Racing
Toyota Yaris GR Sport, inspirowana sportowym Yarisem GRMN, jest już dostępna w salonach Toyoty. Ile kosztuje ten usportowiony hatchback ze 100-konnym napędem hybrydowym! Czy tak jak zespół Toyota Gazoo Racing nastawiony jest na sukces?
Toyota Yaris GR Sport to pierwszy model z serii GR Sport na europejskim rynku. GR to skrót od TOYOTA GAZOO Racing, zespołu odpowiadającego za udział Toyoty w najbardziej prestiżowych międzynarodowych rajdach i wyścigach. W ciągu ostatniego półrocza zespół TOYOTA GAZOO Racing zdobył tytuł rajdowego mistrza świata, wygrał Rajd Dakar, a w tym miesiącu wywalczył mistrzostwo świata wyścigów długodystansowych.
Osiągnięcia techniczne wypracowane na torach wyścigowych i rajdowych odcinkach specjalnych są przez Toyotę wykorzystywane przy opracowywaniu nowych sportowych modeli w serii GRMN, GR oraz GR Sport.
Yaris GR Sport ma obniżone zawieszenie o sportowej charakterystyce z amortyzatorami Sachs Performance, które poprawia jakość prowadzenia i szybkość reakcji. Auto otrzymało także 17-calowe aluminiowe koła z oponami Bridgestone Potenza RE50 205/45 R17.
Pod względem stylistycznym samochód wyróżnia dach w kolorze Eclipse Black, kontrastujący z kolorem nadwozia, oraz elementy dekoracyjne z linii GR. Samochód otrzymuje także tylny spojler, przyciemniane szyby i czarne oprawy świateł przeciwmgielnych.
We wnętrzu znajdują się usportowione przednie fotele. Czarna tapicerka jest wykonana z oryginalnej mikrofibry Ultrasuede, z którą kontrastują białe przeszycia i wstawki. Yaris GR Sport jest wyposażony w nowoczesny system multimedialny TAS500 z Android Auto i Apple CarPlay.
Yaris GR Sport to auto hybrydowe o mocy 100 KM, które oferuje niskie zużycie paliwa (od 3,7 l/100 km), cichą, komfortową jazdę oraz bezstopniową, automatyczną skrzyni biegów w standardzie. Yaris Hybrid jest najpopularniejszym modelem hybrydowym w Europie i jedną z najchętniej wybieranych hybryd w Polsce.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Podoba mi się! 🙂
Anonymous - 5 marca 2021
Usportowiony wygląd, hybryda i 100KM – fajnie, że toyota rozwija swoje auta dla przeciętnego Kowalskiego i ciągle wymyślają coś nowego 🙂