
Tenisistka Naomi Osaka otrzymuje Nissana GT-R
Pochodząca z Florydy, lecz reprezentująca Japonię, młoda tenististka - Naomi Osaka, zapisała się już w historii światowego tenisa. We wrześniu zdobyła tytuł Wielkiego Szlema, a kilka dni temu odebrała kluczyki do równie sportowego jak ona sama, samochodu.
Wielki Szlem to w tenisie odniesienie zwycięstw przez zawodnika lub zawodniczkę we wszystkich czterech turniejach wielkoszlemowych. Należą do nich następujące turnieje: międzynarodowe mistrzostwa Australii, Francji, Anglii i Stanów Zjednoczonych.
We wrześniu złotymi zgłoskami zapisała się w historii tej elitarnej dyscypliny sportu Naomi Osaka. 21-letnia tenisistka jest czwartą w historii kobietą, która dokonała tego wyczynu (poniżej trzy poprzednie) w grze pojedynczej i pierwszą Japonką z takim trofeum. Zaraz po osiągnięciu tego sukcesu Nissan zaproponował sportsmence stanowisko ambasadora marki.
W poniedziałek 12 listopada, odbyła się uroczystość przekazania Naomi Osace kluczyków do jej nowego Nissana GT-R, w najbardziej pożądanej, flagowej wersji – GT-R Nismo. Silnik V6 o pojemności 3,8 litra z podwójnym turbodoładowaniem wytwarza 600 KM – o 30 KM więcej niż jakakolwiek inna z obecnych wersji GT-R. Auto w tym wariancie jest szczytowym rozwinięciem modelu GT-R, wyczynowym samochodem wyścigowym dopuszczonym do ruchu drogowego. Czerpie on to, co najlepsze z dziedzictwa legendarnego japońskiego super coupé. Cóż, podziwiamy i zazdrościmy.
GT-R Nismo kosztuje w Polsce 775 000 złotych.
Dotychczasowe zdobywczynie klasycznego Wielkiego Szlema w grze pojedynczej
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: