Ten producent opon zaopatrzy w ogumienie wszystkie pojazdy na torze w Nürburgring!
Producent opon będzie miał status „oficjalnego partnera oponiarskiego” toru Nürburgring.
Goodyear oficjalnie współpracuje z torem od ponad dziesięciu lat. Rozszerzenie partnerstwa obejmuje umieszczenie oznakowania marki na torze oraz zmianę wizerunku saloniku VIP, znajdującego się bezpośrednio nad prostą start-meta. Zmiana marki na niemieckim torze jest częścią odradzania się obecności Goodyeara w sportach motorowych. W ubiegłym roku zawodnicy wspierani przez amerykańskiego producenta zwyciężyli w klasach Nürburgring NLS Endurance Series w pierwszym sezonie po powrocie.
{{ image(34511) }}
Wyścigi NLS odbywają się wyłącznie na Nürburgring Nordschleife, słynnym 25-kilometrowym torze w górach Eifel, który uznano za nieodpowiedni dla Formuły 1 po Grand Prix w 1976 r., wygranym przez Jamesa Hunta w McLarenie, wyposażonym w opony Goodyear. Z czasem ten niezwykle trudny tor został zmodernizowany i obecnie jest wykorzystywany zarówno w mistrzostwach NLS, jak i corocznie odwiedzany przez inną serię wyścigową z udziałem Goodyear – Puchar Świata FIA w Wyścigach Samochodów Turystycznych.
{{ image(34512) }}
Pętla Północna jest wykorzystywana przez producentów samochodów i opon do testowania najnowszych produktów, a Goodyear ma tam swoje centrum rozwojowe. Na tym ogromnym, liczącym 170 zakrętów torze odbywały się testy walidacyjne najnowszych opon UUHP Eagle F1 SuperSport RS, które są homologowane dla takich samochodów, jak Porsche 911 GT2 RS i GT3 RS.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: