Te samochody kierowcy kupiliby ponownie… Jaka marka jest na czele rankingu?
Badanie satysfakcji Consumer Reports opiera się na jednym, prostym pytaniu: Czy kupiłbyś ten samochód ponownie?
Według raportu to właściciele Tesli są najbardziej skłonni zachwycać się swoimi pojazdami. I nie jesteśmy tym zaskoczone, ponieważ w poprzednich badaniach poziomu satysfakcji klientów Tesla też wypadła bardzo dobrze. Drugie miejsce w rankingu zajął Lincoln, który, co ciekawe, miał wyższy skumulowany wynik niż Tesla w pomiarach poszczególnych kategorii, takich jak wygoda i przestrzeń do przechowywania. Podium uzupełnia marka Ram, oferująca wyłącznie pick-upy.
{{ gallery(3181) }}
Najgorzej w rankingu wypadły Cadillac, Nissan i Infiniti. Szczególnie Infiniti uzyskało wyjątkowo niskie oceny we wszystkich kategoriach, co odpowiada najniższemu wynikowi satysfakcji.
Badanie satysfakcji Consumer Reports przeprowadzono w USA i oparto je na jednym, prostym pytaniu: Czy kupiłbyś ten samochód ponownie? Im wyższy odsetek właścicieli, którzy odpowiedzieli na to pytanie „zdecydowanie tak”, tym wyższy wynik satysfakcji. Dalsze podziały były oceniane pod kątem innych aspektów doświadczeń właścicieli.
Oto pełna lista producentów samochodów z badania satysfakcji Consumer Reports, uszeregowanych od najlepszego do najgorszego:
1. Tesla
2. Lincoln
3. Ram
4. Chrysler
5. Subaru
6. Hyundai
7. Porsche
8. Dodge
9. Mazda
10. Toyota
11. Kia
12. Mini
13. BMW
{{ gallery(3171) }}
14. Ford
15. Audi
16. Honda
17. Volvo
18. Volkswagen
19. Lexus
20. Jeep
21. GMC
22. Chevrolet
23. Mercedes-Benz
24. Buick
25. Cadillac
26. Nissan
27. Infiniti
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: