
Tak wyglądają zloty marki Koenigsegg
Żeby spotkać na drodze samochód marki Koenigsegg trzeba mieć naprawdę wielkie szczęście. Spotkać kilkanaście egzemplarzy w jednym czasie i jednym miejscu to prawie niemożliwe.
Okazuje się, że nie tylko posiadacze BMW, Subaru czy Mitsubishi mogą robić spotkania tematyczne. Producent supersamochodów postanowił zorganizować zlot dla klientów, w którym uczestniczyło ponad 10 procent dotychczasowej produkcji. Auta wystartowały w Kopenahadze, a następnie przejechały malowniczą trasą aż po samą fabrykę w szwedzkim Angelholm. Na tamtejszym pasie startowym w deszczowej aurze można było usłyszeć symfonię na kilkadziesiąt cylindrów.
Szwedzki producent liczy, że ta impreza wpisze się na stałe w kalendarz wszystkich właścicieli Koenigseggów. Wszędzie tam, gdzie pojawiały się te wyjątkowe auta, przychodziły tłumy ludzi żeby zobaczyć je z bliska. Kawalkada składająca się z kilkunastu samochodów ustawiła się pod zjawiskowym zamkiem Kokkedal w Danii, gdzie zorganizowano pamiątkową sesję.
Twórca tych samochodów, Cristian von Koenigsegg powiedział, że miesięcznie powstaje zaledwie jeden samochód, co sprawia, że posiadacze tych aut są członkami bardzo ekskluzywnego klubu.
Zobaczcie, jak właściciele szwedzkich supersamochodów bawili się na zlocie.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: