Tadek Błażusiak trzeci w Sacramento
Motocyklista Orlen Team, Tadek Błażusiak zajął trzecie miejsce w trzeciej eliminacji AMA EnduroCross, która miała miejsce w sobotę w Sacramento.
Błażusiak dorzucił kolejne 21 punktów do swojego tegorocznego wyniku łącznego i dzielą go już wyłącznie 3 oczka od otwierającego tabelę Codiego Webba. Motocyklista ORLEN Team w trzech dotychczas rozegranych rundach raz zwyciężył (runda łączona, rozegrana podczas X Games w Austin) i dwa razy był trzeci.
Taddy Błażusiak |
![]() |
fot. Red Bull |
Na zawodach rozegranych w Sleep Train Arena w Sacramento najszybszy okazał się Colton Haaker, a drugie miejsce zajął Cody Webb – aktualny lider cyklu.
Teraz zawodników EnduroCross czeka dwumiesięczna przerwa, a kolejna eliminacja cyklu odbędzie się 21 sierpnia w Atlancie.
Wyniki III eliminacji EnduroCross 2014
Finał EX PRO
1. Colton Haaker (USA) Honda
2. Cody Webb (USA) Beta +8,901
3. Tadeusz Błażusiak (PL) KTM +17,961
4. Taylor Robert (USA) KTM +23,094
5. Cory Graffunder (CDN) KTM +54,332
6. Mike Brown (USA) Husqvarna -1 okr.
7. Max Gerston (USA) -1 okr.
8. Geoff Aaron (USA) KTM -1 okr.
9. Gary Sutherlin (USA) KTM -1 okr.
10. Ty Tremaine (USA) KTM -1 okr.
11. Kyle Redmond (USA) KTM -1 okr.
12. Bobby Prochnau (CDN) KTM -2 okr.
13. Wallace Palmer (USA) Christini -2 okr.
Punktacja łączna GEICO AMA EnduroCross
1. Webb 71, 2. Haaker 70, 3. Błażusiak 68, 4. Robert 49, 5. Graffunder 44, 6. Aaron 40, 7. Gerston 36, 8. Brown 34, Prochnau 34, 10. Sutherlin 31.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: