
Szymon Godziek specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride ambasadorem marki CUPRA
Nowym polskim partnerem CUPRY został Szymon Godziek, jeden z najbardziej utalentowanych i uznanych na świecie zawodników, specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.
Pasja, determinacja i odwaga, która popycha do odkrywania smaku życia, to wartości wpisane w DNA hiszpańskiej marki CUPRA i kluczowe kryteria, którymi kieruje się zapraszając do współpracy swoich Partnerów. Szymon Godziek bezsprzecznie jest uosobieniem tych cech. Salto nad 30-metrowym kanionem, peletonem Tour de Pologne czy rozpędzonym pociągiem towarowym – Godziek niejednokrotnie udowodnił, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Dzięki wyjątkowej wytrwałości, temperamentowi i talentowi jest dziś najlepszym polskim i jednym z najlepszych na świecie zawodników freestyle MTB oraz freeride, a także inspiracją dla wielu osób, które chcą przekraczać własne granice.

Freeride oraz freestyle MTB to ekstremalne wersje sportów rowerowych – cały szereg dyscyplin, w których najważniejszym elementem są wykonywane na różnych przeszkodach ewolucje w powietrzu. Godziek od lat znajduje się w światowej czołówce zawodników zajmujących się kolarstwem grawitacyjnym, a także uczestnikiem najbardziej elitarnych zawodów i pokazów, m.in.: District Ride w Norymberdze oraz Red Bull Rampage w Utah. Jako pierwszy zawodnik na świecie wykonał takie triki jak cashroll i tsunami backflip, uznawane za jedne z najbardziej skomplikowanych i widowiskowych w tym sporcie.
Rower to moja największa pasja. Za każdym razem, kiedy jestem z nim w powietrzu czuję, że naprawdę żyję i mogę wszystko. To codzienne przekraczanie własnych granic i walka z grawitacją napędzają mnie do podejmowania kolejnych wyzwań zarówno w sporcie, jak i w życiu. Marka CUPRA podkreśla i wyzwala ten sam rodzaj emocji, dlatego bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę – mówi Szymon Godziek.
W przerwach od treningów Szymon stara się promować i rozwijać kolarstwo grawitacyjne w Polsce, organizując pokazy i zawody dla lokalnych społeczności, a także inspirując młodych ludzi do stawiania pierwszych kroków w tej dyscyplinie.

CUPRA zaprosiła już do współpracy osoby, które poszukują w swoim życiu silnych doświadczeń. Globalnymi ambasadorami brandu są doceniani sportowcy, m.in.: Marc ter Stegen, Anzu Fati, Mattias Ekstorm, Jordi Gene i Alexia Putellas. Razem tworzą tzw. CUPRA Tribe – społeczność, która inspiruje do wprowadzania zmian w swoim życiu.

Najnowsze
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Filarami filozofii Alpine jest lekkość, francuski savoir vivre oraz uśmiech na twarzy kierowcy. To te elementy przyświecały projektantom modelu A290, bazującego na niedawno wskrzeszonym Renault 5. Elektryczny hothatch nie tylko pokazuje silną zmianę kierunku rozwoju marki, ale jednocześnie stanowi zapowiedź nadchodzącej gamy. Plany producenta obejmują bowiem aż siedem nowych modeli Alpine, które mają zostać wprowadzone […] -
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Zostaw komentarz: